13 Haziran 2012 Çarşamba

SSDESIGNBUTIK'TEN HEDİYELERİM VAR



Heyyooo ben bu yüzüğe bittim çünkü yusufçuklu :) Eşimin adının Yusuf oluşundan mıdır bilinmez yusufçuklu aksesuarları ayrıca seviyorum..

Bu güzel ciciler geçenlerde Liu'nun düzenlediği hediyeleşme etkinliğinin ganimetleri. Bana çok sevdiğim blogger arkadaşım SSDESIGNBUTİK  çıktı.

Senem beni öyle çok mutlu eden hediyeler göndermiş ki mest oldum.
Yüreğine sağlık Senem'cim. :))








Pastel ' in bu ojesi aslında çok güzel bir mor.Ama resimde nasıl çekersem çekeyim mavi gözüküyor.


İşte bunlara bittttiiimm .. :)





Bu güzel hediyeler için tekrar teşekkürler Senem :)

4 yorum:

*ssdesignbutik dedi ki...

canım beğenmene çok çok sevindim güzel günlerde kullan hepsini :)
artık fotolarını görürüz çok öptüm seni

Aycelce Hayat dedi ki...

canım benim çok teşekkürler tekrardan , en kısa zamanda eklicem ftoları :)

Life's a shoe dedi ki...

great finds!

Aycelce Hayat dedi ki...

Life's a shoe ; thanks for your opinion .:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...