22 Haziran 2012 Cuma

YANLIŞ BİLİNEN ŞARKI SÖZLERİ


Nette dolaşırken okuyup da yok artık diyip kahkalara boğulduğum yazıyı paylaşmak istiyorum. Hani çok biliyomuş gibi şarkılara eşlik ederiz ya. Bazı vatandaşlarımız sözleri yanlış anlama konusunda çığır aşmış .İşte onlardan bir kaçı;


Sezen Aksu: ''yokluğun davarlığın da yetmiyooooor''


Bulutsuzluk Özlemi
"İsvicre'de hayat bayram olmadi yaaa…"

Doğrusu ; "Hiçbir kere hayat bayram olmadı ya da…"




Tarkan
"Sen üzümle gülüm, incir yee…"

Doğrusu ;"Sen üzülme, gulum incinme…"




Hülya Avşar
"Yasemin, derdin ne??.."

Doğrusu: "Yar senin derdin ne?.."



Oya-Bora
"Kalk gidelim be saraylı, bakti ki saydam kalaylı.."

Doğrusu ; "Kalk gidelim be saraylı bak dikiz ay nam kalaylı.."




Mirkelam
"Ulannn… Kulakların çınlasın.."

Doğrusu ; "O an kulakların çınlasın.."


Sezen Aksu
"Ensende tutuklu kaldım.."

Doğrusu  ; " Ben sende tutuklu kaldım.."




:)))

METİN GÖRSELİ http://susuoykusu.blogspot.com/ 'DAN ALINTIDIR. 



2 yorum:

DygN Design dedi ki...

gerçektende çok komik

Aycelce Hayat dedi ki...

DygN Design ; kesinlikle öyle ben çok güldüm :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...