16 Temmuz 2012 Pazartesi

ÇEŞME / ALAÇATI GEZİMİZ


Dün günümüzü Alaçatıda ; Alaçatı Beach Resort 'da geçirdik, 21 yılını Antalya'nın güzeeliimm denizinde yüzerek geçirmiş biri olarak YİNE YENİDEN Antalya nın gözünü seviyim dedim.Ömrümde böyle soğuk su görmedim arkadaş ,çivi gibi.
Göbeğe kadar problem yok da sonrası girmek ölümdü benim için.Ama temizliğine laf yok.:)


Bora Kozanoğlu'nun yaz okulunun olduğu yerdi burası.Düşe kalka rüzgarla savaşmak pek bana göre değil.Su üstünde kulaç atsam yeter bana .:)


Alaçatı merkezde adım başı bu değirmenlerden görmeniz mümkün.



Yolunu oraya düşerse Veli Usta'nın dondurmasından yemeden ayrılmayın derim. Bol çeşit, mükemmel tat onda.


Adem Bey 'in yol üstünde küçük bir tezgahı var ama marifeti büyük. Kendi tasarımı yelkenci bilekliğinin tescilini de almış durumda. Çakmalarının oluşundan rahatsızlık duymuş olsa da gezip gördüğüm kadarıyla onun bileklikleri gibi orjinal durmuyorlar.
Emeğe saygısızlık her alanda olduğu gibi burda da görünce hhiiiiiçç şaşırmadım doğrusu.


Tezgahtan küçük bir görüntü.


Eşimin yelkenci bilekliği :)


Adem Bey'in tezgahından olmasa da ben de kendime bir bileklik buldum.


Ve tabiki olmazsa olmazlarımdan magnet. :)

7 yorum:

AtolyeKedi dedi ki...

:)))) çok yaşa... Alışkın olmayan giremez o çivi gibi suya....

Aycelce Hayat dedi ki...

AtolyeKedi; valla ben de alışkın değilim 10.dk dan sonra titremeye başladım :))

*ssdesignbutik dedi ki...

bugün arkadaşımda bana bodrum ve kuşadası magnet getirdi toplamda 4 magnetim var :) bakalım düğüne kadar kaçtane olacak.
bilekliklere bayıldım!

Aycelce Hayat dedi ki...

kuzum evlendikten sonra da eşinle gezerken de toplarsın olur baya :)

Duygu Senyurek dedi ki...

güzel yorumun için teşekkürler canımm=))ben böle işta alışmışım makyaja yapmadan duramıyorum)=))öperimm bu arada eşinin bilekliği yelkenci olan süpermiş

Trendydolap dedi ki...

harika fotolar :) yaz başında gitmiştim şimde yeniden gitmiş kadar oldum :)

sevgiler
http://trendydolap.blogspot.com/

Aycelce Hayat dedi ki...

Trendydolap ; vala benim de tadı damağımda kalmadı desen yalan olur .:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...