2 Temmuz 2012 Pazartesi

DÜĞÜN KIZI AYCEL VE ELBİSESİ :)


Bu akşam yine bir düğün vardı. Hafta sonumuz tamamıyla düğün telaşıyla geçip gitti.KEŞKE YARIN DA TATİL OLSA DİYİP SİZİ GİYDİĞİM ELBİSEYLE YAŞADIĞIM AŞKIN FOTOĞRAFLARINA BIRAKIYORUM :)  ;


Evimin bu koridor köşesi bizim klasik foto köşemiz :)) Eşim dışarda millet bakıo ,burda manzara kötü,ıkk vııkk cık cuk  diyip durmaktan düzgün foto çekmediği için bu köşeyi mesken edindim , napiim :))

    Kulağım her bulduğu yerden fırlamasa ölür.:)


İYİ GECELER,TATLI RÜYALAR KOVALASIN SİZİ TAVŞANLAR :))

6 yorum:

tubitos dedi ki...

tam yaza uygun bir kombin olmuş çok beğendim =)

cingifilli dedi ki...

Fotoğraf çekme konusunda eşimde bakanlara takılıyor çoğu zaman;)Elbise çok ciciymiş,pek yakışmış;)

Aycelce Hayat dedi ki...

tubitos; çookk teşekkürler :)

cingifilli ; ah bu kocalarr , ne yapsalar yaranamazlar:))

Rococosh dedi ki...

aman da pek hanım hanımcık pek şirin olmuş yerim =)

Aycelce Hayat dedi ki...

Rococo'm senden şirin olmıyım öleyimdir acık :PP :) pek de mütevaziyim .

melisa melis dedi ki...

çok yakışmış beğendim sandaletleri bi yakından görebilseydim çatlıyom şimdi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...