29 Temmuz 2012 Pazar

İFTAR GEZMESİ


Dün akşam çok sevdiğimiz aile dostlarımızla iftar yemeği için  bizim favori mekanımız MARTI BALIK RESTORANT/ İNCİRALTI na ordan da TEPE RESTAURANT / GAZİEMİR e gittik.

Sade beyaz bluz, maxi etek ve beyaz sandaletlerimle şıklıktan öte çok rahattım.


Hep şu tonton ustayla foto çektirmek istemiştim, sonunda oldu.Ölsem de gam yemem :P



Cheesecake neyli olursa olsun favori tatlım..


Çok tercih etmesem de sunumu güzel tiramisu ; babamla eniştemin tercihi oldu :)



İYİ HAFTASONLARI....

4 yorum:

*ssdesignbutik dedi ki...

ohh ailecek ne güzelde eğlenilmiş yemekler yenilmiş.
Sade ve şıksın kuzum her zamanki gibi rahat olmayı bende çok sevioyurm giysi konusunda ama yerine görede şıklıktan ödün vermem hani :D

Aycelce Hayat dedi ki...

kuzum benim teeşekkür ederim. yerine göre dediğin gibi kokoşluğum tutar da okadar olsun ama :)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

Masallah cok begendim cok begendim yine:-)

Aycelce Hayat dedi ki...

Özlem ; kaşıdım canım nazar değmez :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...