5 Temmuz 2012 Perşembe

ORİFLAME TEMMUZ SİPARİŞLERİM


Kalpli kutusuyla manikür seti.


Bu üç katmanlı rujlar benim favorilerimden.


Elvie'nin bu nil yeşili rengi parfümüne bayılıyorum. Şükür ki çok uygun fiyata bu ay benim oldu :)


Bu stickerlarla kızı süslüyorsunuz da parfümü ben kutuya sığdıramadım. Acaba kutuya konmuo mu ki :) ?


Bu ay ki kazancım da bu çay seti. Önümüzdeki ay da pasta setini alıcam kısmetse :)

Bu çantayı da Altın Fırsatlar bölümünden şal hediyesiyle birlikte çok çok uygun fiyata aldım..

Önümüzdeki ay siparişleri için gün saymaya başladım bile. :)


6 yorum:

cecilia dedi ki...

ay çok güzelmiş aldıkların cnm parfüm kutusunun süslenmesi olayı ne orjinalmiş :) çay seti ayrı bi ilgimi çekti cnm pasta setini de al bu orfilame'in hediyesimi çok şık..

1Gül (Roseone) dedi ki...

Tırnak makası setini bende çok beğendm ama bu ay pek bişi alamicam sanırım :( ama arkadaşlarımdan sipariş veren oldu bende mi alsm aslında ya çok şeker nasıl güzel mi memnun kaldınız mı ?

Aycelce Hayat dedi ki...

cecilia ' canım çay seti tam hediye sayılmaz önceki aydan 100 puanlık siparişinle bir sonraki aya 9,90 tl değerinde alabiliyosun. :)

1Gül; manikür seti kendim için değil sipariş aldım o yüzden inan yorum yapamıcam ama bildiğimiz klasik set ve fiyat olarak da uygundu, düşünürsen al derim :)

muhtar bizim mahalle dedi ki...

Bloglar Listesi üyesi olduğunuz için, Blog Rehber tanıtım sayfanızı hazırladık.
Lütfen bir göz atarak; a) değişiklik isteklerinizi b) bulunduğu kategorisi yanlış ise c) olması gereken başka kategoriler var ise c) mevcut kategoriler uymuyor ise önerdiğiniz kategori adını bildirmeniz halinde talepleriniz yerine getirilecektir.

Ayrıca:

Bloglar Listesinde yer alan isimlerin bazıları, Blog Star Seçmelerinde önerilen blogların isimleri olduğundan ve listeye otomatik alındıklarından dolayı, şu soruyu da sormak gereği duyuyoruz:
Listeden ve/ya tanıtım sayfalarından kaldırılma talebiniz var ise onu da bildirin lütfen.

Tanıtım sayfanıza girmek için:
link: http://blogmuhtar.tk/ veya http://mahallemizinsakinleri.blogspot.com/
burada Kişisel bloglar sekmesinie girdiğinizde Kadın & Moda Blogları sekmesine geçerseniz listede blog adınız bulacaksınız.
Onaylarınızdan sonra, bu tanıtım sayfaları, ulaşım kolaylığı için, Bloglar listesine bağlanacaktır.

Bu noktadan sonra kategorileri tekrar değiştirmek zor olacağından özellikle kategorileriniz konusunda bize bilgi vermenizi rica ederiz. Tekrarlıyorum: Eğer mevcut kategorilerden başka bir kategori olması gerekiryorsa bunu da bildirin yeni bir kategori açalım.

Şimdiden teşekkürler

Trendydolap dedi ki...

rujun rengi harika :)

http://trendydolap.blogspot.com

Aycelce Hayat dedi ki...

Trendydolap :) teşekkürler, beğenmene sevindim :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...