5 Ağustos 2012 Pazar

HEDİYELEŞME ETKİNLİĞİ'M



Bayram yaklaşıyor. Nekadar koca kız statüsüne girmiş olsak da toplayacağım şekerlerin mutluluğu şimdiden içimi kıpırdatıyor :)

Hal böyle olunca katılan herkezin içi daha da kıpır kıpır olsun ,yüzü gülsün diye HEDİYELEŞME ETKİNLİĞİni başlatıyorum.

                 KATILMAK İSTEYENLER ;

*Yorum paneline KATILMAK İSTİYORUM yazıp mail adresini belirtsinler.


*Hediye paketlerinin içinde MUTLAKA bir adet ŞEKER eklesinler.

NOT: Hediye içeriği serbest fakat değeri 10 tl altında, 15 tl üzerinde olmasın ki hem eşitlik sağlansın hem de bir çok kişinin katılımını sağlayalım.


*Zorunlu olmamakla birlikte bu içeriği bloğunuzda/face/twitter gibi hesaplarınızda paylaşırsanız katılımı artırmış oluruz.

SON KATILIM ;  12/08/2012 PAZAR GÜNÜDÜR.


ŞİMDİDEN ŞEKER TADINDA BAYRAMLARA  :))



10 yorum:

SÜSLÜ ve PEMBE DÜNYAM dedi ki...

İlk katılan ben olmak istedim :)Çok güzel düşünmüşsün canım.Ben daha pazartesi yaptığım Ramazan hediyeleşme paketimi göndereceğim.Şimdi bir de Bayram hediyeleşmesi çok güzel oldu :)Mail adresim dolapperisi@hotmail.com

sultan dedi ki...

ben de katılıyorum :)
sultankocaer@gmail.com

öznur dedi ki...

Bende katılmak isterim Aysel'cim ayrıca buzdolabunın üzerinde yaptığım mağnetleri ve saçında gönderdiğim taç tokayı görünce çok mutlu oldum....

Aycelce Hayat dedi ki...

öznur abla'm ben seve seve kullanıyorum emeğine sağlık o güzel hediyelerin için. Yalnız katılım şuan için az bloğunuzda yayınlarsanız çekilişi çok sevinirim:)

melek dedi ki...

bende istiyorum melek-19-85@hotmail.com

Aycelce Hayat dedi ki...

melek'cim bloğuma hoş geldin .
katılım az aama biz bize yeteriz olsun :)

edazr dedi ki...

bende katılmak isterim ama ilk defa böyle birşeye katılıyorum eğer yardım ederseniz sevinirim :)

Aycelce Hayat dedi ki...

edazr ; mail adresini verirsen ,eşleşme sonucunda senin hediyeleşeceğin kişinin sana ulaşabilmesini kolaylaştırırsın.

edazr dedi ki...

tabikide bişe söymek istiyorum ben antalyada yaşıyorum ama okullar açılna kadar antalyada olmıcam o yüzden ben bi daha ki sefere katılmak isterim çümkü başkasınıda zora sormak istemem :)

Aycelce Hayat dedi ki...

eşleşmeleri mail adreslerinize gönderdim.
Şeker tadında bayramlara.:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...