7 Ağustos 2012 Salı

TAYLAND MUTFAĞINA MERAK



Mutfağın M'siyle aram yok da bir eş var ki bende farklı tat hastası. Kalkıp Tayland Mutfağı adlı bu kitabı almış,İçinden de 2 tarif seçtik ve o şef ben çırak edasıyla mutfağın altını üstüne getirdik .

NE Mİ YAPTIK ;



Noodle'leri sıcak suda 15 dk pişirdikten sonra suyunu süzüp soğuk suya tuttum.


*Biber,kereviz sapı,soğan, limon suyu,ve domat :) Tüm bu malzemecikleri tek bi noktada birleştirdim. :)



TATLI OLARAK DA MUZ KIZARTTIK :) ;



*Su,un,şeker,yumurta ve rendelenmiş hindistan cevizi içinden oluşan biraz cıvık hamur hazırlayıp muzları da bu hamura yatırdıktan sonra Fındık yağına attırıveriosunn al sana muz kızartması :)




ŞU RAMAZAN AYINDA ALLAH KİMSEYİ AÇ ,SUSUZ BIRAKMASIN. BANA-BİZE BİZİM GİBİLERİNE NASİP ETTİKLERİNİN ÇOK DAHA FAZLASINI OLMAYANLARA DA NASİP ETSİN...

HEDİYELEŞME ETKİNLİĞİM İÇİN BURAYA TIK TIK


13 yorum:

Rococosh dedi ki...

ben bayılırım mutfakla uğraşmaya en kısa zamanda hepsinden yapıcam =))

Aycelce Hayat dedi ki...

rococom yapcağın zaman haber verebilirsin ayrıntılı malzemeleri yazarım ama salatayı mutlaka dene hem basit hem doyurucu

Ayshe Rose dedi ki...

Ben cok severim Thai :)

www.stylishtimes.net

Aycelce Hayat dedi ki...

Ayshe Rose ; bloğuma hoş geldin :)
gzel yorumun için teşekkürler.

the bircan dedi ki...

Tadı nasildi ???

Aycelce Hayat dedi ki...

the bircan ; tadı süperdi denemeni tavsiye ederim.

Aydan Yumrukcu dedi ki...

Waaaow muz kizartmasina goz kirpiyorum ama ne yazikki uzuuuunca bir sure yiyemem yapacagim spora ihanet mi uuu asla ;))) rumuz:tam bir tatlikolik ;)))))))

Aycelce Hayat dedi ki...

Aydan; olsun canım ya ben şu diyet spor olayına deli oluyorum herşeyden yiyebilmeli insan, canım ne çektiyse yiyorum akşam yemeklerinde porsiyonu az tutuyorum dengelenmiş oluyo işte.

Aydan Yumrukcu dedi ki...

Ne guzel soyledin az ama dengeli yemek, ben iste evlendigimden beri bunu yapamiyorum:/ tatli ve aburcuburla cok hasir nesir oldum evlendigimden beri, eski formuma donmen lazimmm cok acil:(

Aycelce Hayat dedi ki...

Aydan ; evlendikten sonrra formunu koruyabilen zaten çok az :)

Aydan Yumrukcu dedi ki...

Ooo yalniz degilim super :))

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

HATUN DÜNYA MUTFAĞINA AÇILMIŞ BİLE HAY MAŞALLAH HAY MAŞALLAH:))))

Aycelce Hayat dedi ki...

Özlem ; :))) formundasın maşallah gülmekten öldürdü beni yorumların. açıldık valla eşim sağolsun .bak tarih 7 ağustos taa ozamandan bu tayland mutfağına meraktan balık sosu, hindistan cevizi sütü almıştık nasıl meraksa hala dolapta açılmmamış duruyorlar :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...