4 Eylül 2012 Salı

BEN DE MİMLENDİM

GEÇTİĞİMİZ HAFTA BİRCAN BENİ MİMLEMİŞTİ. TATİLDE OLDUĞUM İÇİN GECİKTİRDİM O YÜZDEN AFFOLA DİYİP HEMEN SORULARA CEVAPLARIMI VERİYORUM.

1.FAVORİ RENGİM:  SİYAH. ASİLDİR,GİZEMLİDİR, EN İYİSİ DE ZAYIF GÖSTERİR :)

2.FAVORİ HAYVAN : TABİKİ KÖPEKLER. AMA ÇOK BÜYÜK BİR SORUMLULUKK OLDUĞU İÇİN HENÜZ BİR KÖPEĞİM YOK. MUHABBET KUŞUMLA 2 BALIĞIM BANA FAZLASIYLA YETİYOR. :)


BU KUŞLARIM MALESEF ŞUAN BENDE DEĞİLLER. ŞUAN MAVİŞİM BENİMLE .


3.FAVORİ SAYIM; TABİKİ YEDİ. HEM UĞURUNA İNANIRIM HEM DE OKUL DÖNEMİNDE ANTALYA'DA HEM OKUL HEM DE BİR KLUPTE VOLEYBOL OYUNCUSUYDUM.(DİPNOT; VELEYBOL DEĞİL!)
KENDİMİ BİLDİM BİLELİ DE FORMA NUMARAM 7'Dİ.

BU DA O DÖNEMLERDEN BİR FORMAM :)

4.FAVORİ İÇECEK; ALKOLLÜ MÜ OLSUN ALKOLSÜZ MÜ BİLEMEDİM :)
ALKOLLÜ ; TEKİLA. ALKOLSÜZ; KAHVEEEEEE:)


5.FACEBOOK VE TWİTTER;  OLMA MI İKİSİNDEN DE MEVCUT. HER İKİSİNDE DE AYCELCEHAYAT KULLANICI ADIM.


6.TUTKUNUZ; AİLEM,BLOĞUM,BİLGİSAYARIM :)


7.HEDİYE ALMAK MI VERMEK Mİ?;  ALMAK TABİKİ NE YALANIM OLSUN :)



8.FAVORİ GÜN; CUMARTESİ. HEM TATİL HEM DE PAZARTESİ SENDROMUNDAN UZAK :)



9.FAVORİ ÇİÇEK ;  ÇİÇEKLERLE HİÇ ARAM YOK..











2 yorum:

GüzelGül dedi ki...

bu mimi bende yapmisdim ve seninkisinide okudum keyif aldim hem seni yakindan tanimis oldum :) blogunu takibe aliyorum

Mein Blog/Blogum

Aycelce Hayat dedi ki...

GüzelGül; bloğuma hoşgeldin, ben seni uzun zamandır takip ediyorum,, karşılıklı olması güzel :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...