2 Ekim 2012 Salı

HİÇ BİR ŞEY YAPMAK İSTEMEMEK


''Uzun zamandır yoktum '' klişesinden hiiç hoşlanmasam da nedense kullanma ihtiyacı hissettim. (kendime çok kızdım ) 

Şu sıralar hayatımda hastalıklar,saçma sapan olaylar, çok güzel bir mutluluk gibi karmaşık bir dönemdeyim ve bunların etkisi midir bilinmez HİÇ BİR ŞEY YAPASIM YOOHH.. Sabahtan akşama kadar başından kalkmadığım bilgisayarın yüzüne bakmamak,yapmaktan hoşlandığım hobilerimi elime almamak , okumak için aldığım kitabı bir köşeye fırlatmak vs. vs.  hiç alışık olduğum şeyler değil. 

Bugün kendi kendimi çimdikleyip buralara uğradım , sizlerin de desteğiyle kendime gelir güzel paylaşımlara devam ederim diye umuyorum :)

Sevgiyle kalın.


6 yorum:

herşey tadında dedi ki...

kuzum sen çalışmıyormuydun işle güçle oyalan hastalık demişsin geçmiş olsun

Aycelce Hayat dedi ki...

çook saolasın canım atlattık hastalıkları, işi bıraktım ben. oyalancak çok şey var aslında ama havam yok dielim şimdilik yeni yeni kendime geliorum.

cecilia dedi ki...

çok tatlı görünüyosun bebek, hepimize zaman zaman olur bu, geçecektir yakında, keyfin yerine gelecektir ;)

Aycelce Hayat dedi ki...

cecilia : canımsın, teşekkürler güzel yorumun için :))

herşey tadında dedi ki...

Bende iş bulamayınca
eşimle çalışmaya karar verdim
birde oyalanmak için gaziemir halk eğitime yazılcam sanırım bakalım
hiç olmazsa oyalanırım dedim
işten ayrılman kötü olmuş ama sende bulursun oyalancak şeyler

Aycelce Hayat dedi ki...

kuzu oyalancak şey çok dükkanımız var orda zaman geçiriyorum ,simdi sınav hazırlkları olcak da problem oyalancak şeylerle oyalanmak istememem de :D
halk eğitimde takı tasarım istedim ben ama sanırım mesleki sınavlara ağırlık vermem bnm için daha iyi olacak.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...