6 Ekim 2012 Cumartesi

KENDİNİ DÜNYANIN MERKEZİ SANANLARA



   HEPİMİZİN HAYATINA BİR KAÇ PSİKOPAT MUHAKKAK GİRMİŞTİR. BU YARADILIŞLAR KENDİLERİNİ BULUNMAZ HİNT KUMAŞI SANIR DA İÇTEN İÇE DE SİZİ KISKANÇLIĞINDAN KUPKURU KALIR (YAZIK!)

 İNSANLARIN KARŞILIKLI DAVALARINDA TARAFLARIN SADECE KENDİ GÖZÜNDEN OLAYA BAKMALARI ; KENDİLERİNİ 4 X 4 SANMALARI , SÜTTEN ÇIKMIŞ AK KAŞIK HALLERİ ÜZERİNE BİR DE SUSMAK BİLMEYEN LAFLARINA HASTAYIM ARKADAŞ.
 
ÖMRÜ HAYATIM BOYUNCA TÜKÜRDÜĞÜMÜ YALAMIŞLIĞIM MEVCUT. AMA KARŞILIĞINDA HEP AYNI HEP AYNI. SONRA DA DENMEZ Mİ SEN HEP KÜSER KÜSER SONRA DA GELİVERİRSİN DİYE. YANİ İYİLİK YAPSAN YARANMAZ KÖTÜLÜK YAPSAN YARANMAZ. ÜZERİNE NE HAİNLİĞİMİZ KALIR NE ŞEREFSİZLİĞİMİZ.

İNSANOĞLU BÖYLE İŞTE ; GERÇEK DOSTLUĞU KUZEY'LE ALİ'DE , GERÇEK SEVGİLERİ FERHAT'LA ŞİRİN'DE BULURUZ ANCAK. GERİSİ NATO MERMER NATO KAFA.

 DALGASIZ DENİZE HERKEZ KAPTAN DER, UMRUMDIŞI MODUNDA OLDUĞUMU DA BU YAZIMLA BELİRTME GEREĞİ DUYDUM.
 NOKTA.


8 yorum:

AtolyeKedi dedi ki...

Zor.... En kolay yolu artık karşı tarafı yok saymak görüşmemek (ben böyle yapıyorum). Etkiye tepki... İster anlasın ister anlamasın. Onca şeyden sonra zaten haketmiyormuş, sen insanlığından affedip insan gibi davranmışsın ama yok yani dediğin gibi nato mermer nato kafa....

Aycelce Hayat dedi ki...

AtolyeKedi'm ; aynen uzzzuuunn süredir görüşmüyorum söyledklerine cevap da vermiyorum kendi kendine kuduruo :) bense keyfime bakıyorum :) okadar rahat ki kafam acaba yine ne yapacak da kalbimi kırcak sıkıntımdan kurtuldum en azından :)

viva dedi ki...

Bende ayna gibi olurum herzaman, karsimdaki nasil bende öyle...baska türlü ancak biz üzülüyoruz, zaten iyilikte yapsan kimsenin anladigi yok. En iyisini yapiyormusun zaten, uzak duracaksin ; )

Aycelce Hayat dedi ki...

aynen viva'cım, varlığında canımı yakanların yokluğunda benden alacakları olmayacağı için keyfim yerinde şüükür:)

herşey tadında dedi ki...

valla aynı duyguları bende paylaşıyorum seninle.
senin zat-ı şahane kişi ile
ne kadar görüşme zorunluluğun olduğunu pek kestiremedim fakat benimki görüşmek zorunda olduğum bir kişi idi dediğin gibi sürekli kıskançlık laf sokmalar falan yok kuzum dayanamadım bende affet affet nereye kadar sildim kazıyıp attım hayatımdan benden uzak cehenneme direk olsun dedim
hayat onlarla huzursuz ve mutsuz

Aycelce Hayat dedi ki...

her şey tadında ; kuzum sadece dost sandığım biriydi okdar. dediğin gibi ama kazıdım gitti :)

cecilia dedi ki...

böyle kişiler hayatımızda kaldıkça bize zarar verir, hayır ister istemez takarız en iyisi hayatımızdan uzaklaştırmak ne selam ne sabah...sıkma canını şeker ;)

Aycelce Hayat dedi ki...

cecilia ; yolcu yolunda zaten :) can sıkıntısı yok Allaha şükür :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...