13 Kasım 2012 Salı

AYCEL ANNE OLUYOR / 14.HAFTA


  İtiraf etmeliyim ki annemin uzuuunca süren torun beklentisini ertelediğim için bin pişmanım. Benim 1 gr. çocuklarla iletişimim yokken şuan başkasının bebeğinin ağlayışına gözlerim doluyor.
Doktorumuzdan güzel haberlerini duymak, onu ekranda görmekse inanılmaz mutluluk. Allah isteyen herkezee nasip etsin.
  Her bünye farklı olduğu için her anne adayındaki belirtiler, sıkıntılar da haliyle farklı oluyor. Çevremde aynı konu hakkında her kafadan ayrı ses çıkması neyin doğru olduğuna karar verememek de cabası.Ben de kendimce yaşadıklarımı paylaşmak ,belki benimle aynı durumda olanlarla iletişime geçmek ya da ileride anne olacaklara bir kaç ipucu verebilmek adına elimden geldiğince bu güzel süreci burada paylaşacağım.
  Sizden ricam bu konuda bana yardımcı olabileceğini düşündüğünüz hangi bilginiz olursa paylaşmaktan sakınmayın.
-----------------

  Bugün 2'li tarama testi için kontrole gittik fakat bu test için tam sınır gününde olduğumuz için yapılan test sonucunun yanıltıcı olma ihtimalinden dolayı iki hafta sonra 4'lü tarama testine gidicez. Bugün cinsiyetimizden de azcık ipucu verir gibi olsa da doktorumuz tam emin olamadığı için diğer kontrolü beklememizi söyledi.
Bir tanıdık kontrole gitmeden önce çikolata yenirse bebeğin daha hareketli olacağını söylediği için ben de öyle yaptım ve sanırım etkisini de gördük. Bizim Junior öyle kıpırdak çıktı ki bacaklarını hiç sabit tutmadı desem yeri ama göstermedi işte kerata.

Bu arada folik asit kullanımını bırakıp vitamin takviyesine başlıyoruz. Et,tavuk ,balık gibi hayvancıkları yemediğim iiçin de bir ay sonra kullanmaya başlamak üzere balık yağı takviyesine..


Verdiği  vitamin ELEVİT .  Kaz boku kadar bu kapsülleri nasıl yutucam bilmiyorum.. :S



Balık yağı kapsüllerini görünce balık yemenin daha mantıklı olduğunu düşünmeye karar verdim. Ben bu koca kapsüllerii hayatta yutamam.


Zurnanın höytt dediği yer de bu. ÇATLAK KREMİ..Bunu daha önce kullanan var mı? Bununla birlikte 2 tane daha yazdı doktor hangisini bulabilirsen onu al die, LİERAC  ve MUSTELA. Bilen duyan bir yardım etsin hangisi daha iyidir ,nedir ne değildir._

Bu kitap da yardımcı kitabım. Dr. Mehmet Öz 'ün Siz serisinden. Anlatımı bazen çok tıbbi ,bazen çok espirili, içeriğindeki çizimler de oldukça eğlenceli.

 Şimdilik benden bukadar..

24 yorum:

*ssdesignbutik dedi ki...

tatlım çook sevindimm :) teyzeleri onu burada bekliyor olacak merakla sağ sağlım kavuşurusun inşallah bebişine :) çook öpüyorum seni

Aycelce Hayat dedi ki...

inşallahh kuzumm ya, çok saol. :)

pembe mor alg dedi ki...

bebek isteyen biri olarak sevincimi tahmn etmişindr dimi...çok mutlu oldm ben yaa...

Aycelce Hayat dedi ki...

Pembe mor alg ; canım allah tez zamanda sana da,isteyen herkeze versinn inşallaahhhh.

Olmadı Baştan dedi ki...

yaa cok sevindim :) Allah sağsağlim doğmasını nasip etsin inşallah :) Ayy cok güzel ama yaaa

herşey tadında dedi ki...

genç anne olcaksın ne güzel;))
mutluluğun ve heyecanın bu güzel satırlardan belli oluyor hadi bakalım annesi bebişini sağlıklı sıhhatli al kucağına inşallah;)

Aycelce Hayat dedi ki...

Olmadı Baştan; amiinn, güzel dileklerin için çok sağol canım. :)

herşey tadında ; inan gerçekten çok heycanlıyım :) inş.Allah kucağımıza alacağmız günü göstermeyi nasip eder.

fazi dedi ki...

harika. çok sevindim. bende bloguma beklerim.

Aycelce Hayat dedi ki...

fazi ; çok teşkkür ederim, kumanda panelimde senin blog adresine ulaşamıyorum bana açık adresini yazarsan ben de seni takibe alıyım.

SÜSLÜ ve PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Amaann canım benim nasıl sevindim :)Allah nazarlardan korusun .İnşallah sorunsuz bir hamilelik dönemi geçirirsin ;)

Aycelce Hayat dedi ki...

Süslü'm; çok çook teşekkür ederimm.

Selma's world dedi ki...

hayırlı olsun cnm ne güzel bi haber bu. iyi bakmalısın kendine bundan sonra.

Aycelce Hayat dedi ki...

Selma's worl; çookk teşekkür ederim. elimden geldiğince bakıyorum kendime :)

AtolyeKedi dedi ki...

Ay canım,kıyamam sana daha sen küçüksün :) Hayırlı olsun Allah sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin.

Aycelce Hayat dedi ki...

AtolyeKedi ; çook teşekkürler güzl dilekklerin için :)

cingifilli dedi ki...

Aaaaa ne güzel bir haber bu.Hayırlı olsun,sağlıkla gelsin miniğin...

Aklına takılan her konuda sorabilirsin canım.İnsan bu dönemde çok soru sormak istiyor,yaşadım biliyorum:)
çatlak için lierac çok iyi;)

Aycelce Hayat dedi ki...

cingifilli ; çok teşekkür ederim, senin bloğunu zaten sürekli kurcalıyorum. sen de bi taze anne olarak senden ne öğrenebilirim die :)

benim aklıma takılan baya şey var ben sana özelden yazıyım :))

GüzelGül dedi ki...

öncelikle hamileligin icin tebrik ederim seni allah kolay ve sIKINTISIZ bir hamilelik ve dogum gerceklestirir ins.Ayrica hamileligin icinde herseyi düsünmen ve ögrenmek istiyor olman cok güzel :) bol bol kitap oku ne yapman gerekiyorsa hepsini özetle ve kendine hamilelik günlügü yani kitap gibi birsey yap :)

Mein Blog/Blogum

Aycelce Hayat dedi ki...

GüzelGül ; güzel dileklerin ve tavsiyelerin için çook teşekkür ederim. :)

hanife dedi ki...

Hayırlısıyla sağlık sıhhat içinde kucağına almanı dilerim...
sevgiler selamlar

Aycelce Hayat dedi ki...

hanife; çokk teşekkür ederim :)

Süreyya dedi ki...

Gözünüz aysın ne mutlu haber,sağlıkla kucağınıza alırsınız umarım :) Anne olmak harika..

Aycelce Hayat dedi ki...

Süreyya; güzel dileklerin için çook teşekkürler :)

ayşegül yılmaz dedi ki...

Ne güzel anne olmak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...