25 Kasım 2012 Pazar

AYCELL MUTFAKTA


Mutfaktaki  hallere geçmeden önce saçlarımı kestirip kestirmemek konusundaki endişelerimi bir kenara bırakıp kestirmiştim. Burda çok belli olmasa da kestirdikten sonraki ilk fotoğraf çektirme deneyimim.( Malum biraz yadırgadım.)
Neyse gelelim bizim mutfağa.Akşam annemleri yemeğe davet ettim.  Yaptıklarımın tariflerini tek tek yazmıcam ama merak ettiğiniz bir tarif olursa ona göre ayrı post yazarım .

MENÜ;

*BROKOLİ ÇORBASI
*NOHUTLU PİLAV
*YEŞİL FASÜLYE
*ADINI BİLMEDİĞİM KIZARTMALI BİR ŞEY :)
*MİLFÖY'LÜ BÖREK
*KLASİK SALATA OLMAZSA OLMAZ
*METROLU TATLI


BROKOLİ ÇORBASINI ÖMRÜ HAYATIMDA İLK KEZ YAPMAKLA BİRLİKTE İLK KEZ DE YEMİŞ OLDUM..SEBZE SEVENLERE MUTLAKA DENEYİN DERİM.MÜKEMMEL BİR ŞEYMİŞ.



MİLFÖYLER 2 KAT. 2.KATINDA PENCERE AÇIP HARCIN GÖZÜKMESİNİ SAĞLIYORUZ.


FIRINDAN ÇIKINCA BÖLE PUF PUF ,SICAK SICAK .. YEME DE YANINDA YAT.


TABİ BÖYLE YAPMASI,ANLATMASI ÇOK GÜZEL DE ALLAH OLMAYANLARA DA VERSİN İNŞALLAH.

8 yorum:

SÜSLÜ ve PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Nasıl yakışmış kısa saç canım benimm.Bebiş daha minik galiba gram kilo almamışsın.Hamaratlığına hayran kaldım :)

Aycelce Hayat dedi ki...

SÜSLÜ'M ; saçlarımı beğendiğine sevindim. Bebiş 4 aylık oldu ama boyum uzun olunca çok belli etmiomuşum öyle diyorlar.:)

Rosesapling dedi ki...

Hepsi harika görünüyo bu yemeklerin hamaratım benim =) Saçında çok yakışmış

Aycelce Hayat dedi ki...

Rosesapling ; beğendiğine sevindim canım :)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

SON MİMİNDE MUTFAKLA ARAM YOK YAZMIŞSSIN HAKSIZLIK ETME KENDİNE BENCE KUZUM YAAA ARAN OLSA BİDE HİÇ DÜŞÜNEMİYORUM YEMEK BLOGGERİ OLUP ÇIKARSIN BAŞIMIZA ALLAH'IM DÖKTÜRMÜŞSSÜN MAŞALLAH YAŞIN DAHA GENÇ İLERİDE KESİN LEZZETLERİNLEDE KONUŞULAN BİRİ OLACAKSIN EMİNİM BUNA ŞİMDİ BÖYLEYSE EĞER

Aycelce Hayat dedi ki...

Özlem; bakalım ilerleyen yıllarda ne olcam başınıza :)) yok ama ya yemek blogerları kadar olamam.

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

valla şekerim daha neler olursun bilemem ama başımıza güzel bişeyler olacağın aşikar:)

Aycelce Hayat dedi ki...

Özlem ; :) cansın .

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...