20 Kasım 2012 Salı

HAMİLELİKTE SAÇ KESTİRME / YARDIM


Kızlar koca karı hurafelerine inanmak istemesem de bir tarafımda da endişe var.
Saçlarım belime kadar gelmiş durumda yaza kadar nereye gelir bilinmez :) Her duştan sonra 45 dk saç kurutma merasimi yaşıyorum. Yine de kurumayan yerler oluyor, 2 gündür de yatak döşek gripten yatıyorum. Bitirdiğim peçete rulolarının sayısı bilinmez. Öfkemi saçlarımdan çıkarıcam da  beni durduran saçma bir his var.
SİZCE NE YAPMALI?
* AKIL, ÖMÜR KILDA TÜYDE OLSA AĞDA DA YAPMIYALIM DİYİP KUAFÖRÜN YOLUNU MU TUTMALI?
* KOCA KARILARIN BİR BİLDİĞİ VARDIR DİİP SÜMÜKLERİMİ ÇEKMEYE DEVAM MI ETMELİ ?


Resimler ; Google Görsellerinden alıntıdır.


5 yorum:

AtolyeKedi dedi ki...

Canım içinden ne geliyorsa onu yap. Onlar aynen dediğin gibi hurafe sonuçta.

Değmesin Yağlı Boya dedi ki...

Ayda bir kere en azından saçların uçlarını kestirmek saça hava aldırmaktır..bakımlı ol sümüklü olsan bile ,)
Sevgiler..

SÜSLÜ ve PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Böyle şeylere inanma canım.Anlıyorum ilk bebeğin her konuda endişeleniyorsun ama bunca kadın doğuruyor hangisi kestirmemiş :)İnanma içini ferah tut ;)

bir kum tanesi dedi ki...

saçımı da kestirdim.bitkisel boyayla boyadımda bişi olmadı .hurafe onlar

Aycelce Hayat dedi ki...

Kestirdim bile kizlar ;) ciplak gibiyim ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...