27 Kasım 2012 Salı

KASIM AYI BİTENLER / ÇÖPE GİDENLER


İLK GÖRSELDE BİTİRDİĞİM ÜRÜNLER VAR.
SOL BAŞTAN GİDERSEK İLK ÜRÜN ;

ORİFLAME HAIR X SERİSİNDEN DURULANMAYAN SAÇ BAKIM SPREYİ; ÇOK KÖTÜ BİR ÜRÜN DEĞİL AMA ÇOK  DA SÜPER BİR ÜRÜN DE DEĞİL.

AVON ARGAN YAĞI ÖZLÜ SAÇ BAKIM KREMİ ; BU ÜRÜNÜN KOKUSU, SAÇTA BIRAKTIĞI YUMUŞAKLIK ETKİSİNİ ÇOK SEVDİM. AMA 30 ML OLMASI DEZAVANTAJI . KIVAMI DA YOĞUN OLDUĞU İÇİN ÇOK ÇABUK BİTİYOR.

PARODONTAX BEYAZLATICI ETKİLİ BİTKİ ÖZLÜ DİŞ MACUNU ; BU ÜRÜNÜ EŞİM BİTİRDİ DENEBİLİR. BEN SADECE BİR KEZ KULLANDIM. BENİM İÇİN DİŞ MACUNU KLASİKTİR. MENTOLLÜ OLMALI.NANE AROMASINI HİSSETMELİYİM. BU DİŞ MACUNU KULLANIMI SONRASINDA AĞIZDA ÇOK GÜZEL BİR TEMİZLİK HİSSİ VERSE DE KIVAMI ,KOKUSU HİÇ BANA GÖRE DEĞİL.

ORİFLAME STUDIO ARTIST KAPATICI ;  GÖZALTLARI İÇİN KULLANIMI GÜZEL. BENİM GİBİ GÖZALTLARINDA AŞIRI PROBLEMİNİZ YOKSA AYDINLATICI GİBİ KULLANABİLİRSİNİZ. AMA KAPATICI ÖZELLİĞİ ÇOK OLMADIĞI İÇİN PROBLEMLİ GÖZALTLARINA SAHİP KİŞİLER MEMNUN KALMICAKTIR.


BU GÖRSELDEKİ ÜRÜNLER DE MİYADI DOLUP ÇÖPE GİDECEKLER.

JOHNSON'S BABY SPREY BEBEK YAĞI ; VÜCUT KREMLERİ YERİNE BEBEK YAĞINI TERCİH EDENLERDENİM. AMA BU ÜRÜNÜN KAPAĞINDAKİ SORUN YÜZÜNDEN HER YER YAPIŞ YAPIŞ YAĞ OLUYOR.YILLARDIR DOLAPTA BEKÇİLİK YAPTIKTAN SONRA KENDİSİNİ EMEKLİYE AYIRIP YENİSİ İÇİN YER AÇMAK ADINA ÇÖPE GÖNDERİYORUM.

ORİFLAME GIORDANI GOLD SERİSİNDEN MAKYAJ BAZI ;  BU DA YILLANMIŞ OLMASINA RAĞMEN BİTİREMEDİĞİM ÜRÜNLERDEN. ONA DA BYE BYE.

MARKASI NE OLDUĞU BELLİ OLMAYAN YILLANMIŞ FAR PALETİ ; YILLAR ÖNCE ALINMIŞ SADECE BEYAZ VE GRİ RENGİ KULLANILMIŞ FAR PALETİ DE ÇÖPÜ BOYLAYANLARDAN.

FARKLI RENKLERDE FARKLI MARKALARDAN GÖZ KALEMLERİ; KİMİSİ YILLIK, KİMİSİNİN KIVAMI ÇOOK SERT GİBİ NEDENLERLER GÖZDEN ÇIKARDIĞIM KALEMLERİME DE BYE BYE DİYEREK YAZIMI SONLANDIRIYORUM.

:)

2 yorum:

Merve Yıldız dedi ki...

Argan yagının saca en ıyı gelen sey oldugunu bı ara arastırrken bulmustum ama bi turlu almaya fırsatım olmamıstı akıma tekrar getrdn bakınalım bakalım bi:)

Aycelce Hayat dedi ki...

Merve'cim evet argan yağı bu sene patladı her yerde yağı var saçç ürünlerinde de hep konuşuluyo benim ilk deneyimim avonun o ürünüydü. oldukça da memnundum. argan yağından mı başka kimyasallardan mı bilinmez ama :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...