29 Kasım 2012 Perşembe

PRENSES GELİYOR/ HAMİLELİK 16.HAFTA


Dünkü kontrolümüzde cinsiyetimizi öğrendik. Allah nasip ederse kızımız olucak.Yapılan kontrolde haftasına göre olabilecek her şey normal gibi. 4 'lü tarama testi için kan tahlili yapıldı ,aynı zamanda 3d  ultrasonla bebeğimizi renkli gördük. :)
Bu kontrolde doktorla çok bilgi paylaşımımız olmadı malesef o yüzden sizlere de ne olması gerektiği konusunda bir şey söyleyemicem ama sanırım bi aksilik çıkmadığı sürece böylece devam edicek.

4 aylık olmama rağmen henüz karnım çok belli değil, alışverişte Penti'ye girdim. Orda çalışan bayan da 4 aylık hamileydi ama okadar belli ki onun hamile olduğu benim 4 aylık olduğuma inanmadılar.Sanırım bu karın meselesi annenin vücut tipine göre değişiyor. Bakalım tombalak günlerimde nasıl olucam :))

Ben o günleri düşünerek LCW'dan kendime bir badi aldım. Bebeğimiz içinse 2'li takım :)
İŞTE GÖRSELLER;





17 yorum:

NİMO =) dedi ki...

aaaayy şok oldum yahuuu ilk haberi düğün arefesinde kaçırınca panelde gördüm yok artık dediim :) aaaayy ne yakışıcak sana kız bebiiş, rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin ya ne güzel bir his şimdi dimii?

Begüm Eryıldız dedi ki...

çok mutlu, annesiyle babasıyla upuzun bir hayatı olsun minik prensesin inşallah :)

Aycelce Hayat dedi ki...

:)) kuzum çok değişik bir his inan..ki ben ne yalan söyliyim istemiodum.şimdi keşke ertelemeseydim diyorum.
darısı başınıza taze aşıklar :P

Aycelce Hayat dedi ki...

Begüm Eryıldız; güzel dileklerin için çook teşekkür ederim :)

cingifilli dedi ki...

canım mailini okudum ama cevap yazmak kısmet olmadı.şuanda tek elle yazıyorum yorumu,kucaktan inmiyor bücürüm:)

artık pespembe donatırsın dolapları:)
sağlıkla gelsin inşallah.

designbyD dedi ki...

Çok tebrik ederimm:)
Kız bebek alışverişi de çook keyifli olur:)

Aycelce Hayat dedi ki...

cingifilli ; tatlım tahmin edebiliyorum durumunu zaten söyledim benim için hiç mahsuru yok cevaplayamamanın sen ebebğine bak yeter :) şimdiden başladık alışverişe bakalım yeterki kucağımıza alacağımız günleri görelim:=)

designbyD ; çok teşekkür ederim. aynen dediğin gibi alışverişte sanırım kendimi kaybedicem keyiften :)

fazi dedi ki...

hayırlı olsun. çook güzel sağlıkla kucağınıza alın.

Aycelce Hayat dedi ki...

fazi ; çoook teşekkür ederim.:)

öznur dedi ki...

Ayselcim hamile olduğunu yeni öğrendim atlamışım senin adına çok sevindim bitanem inşallah sağlıkla bebeğini kucağına alırsın:)) ben hamileyken 6 aylık olduğımda bile anlaşılmıyordu ama sonra birdenbire büyüdü sanki hele son günlerimde patlayacak gibiydim inşallah sağlık sorunların olmaz hamileliğin keyfini çıkarırsın kendine ve bebeğine iyi bak canım sevgiler.....

Olmadı Baştan dedi ki...

Çok güzellerrr :)

fazi dedi ki...

seni takip etmek çok eğlenceli. ben de hazırlanıyorum bebişe. bakalım ne zaman gelmek isterse. blogundan fazlaca yaralanıcam.
http://uyuyanguzelfazi.blogspot.com
adresim:)

Aycelce Hayat dedi ki...

öznur ; ablacım güzel dileklerin için çok teşekkü ederim, son günleri iple çekiyorum vallla :)

Olmadı Baştan ; teşekkürler kuzum :)

fazi; Allah gönlünüze göre versin canım. inşallah senin de güzel haberlerini en kısa zamanda alırız:)

AtolyeKedi dedi ki...

Ay çok cici. işşallah hayırlısı ve sağlıklı bir şekilde hamilelik geçirirsin.

Aycelce Hayat dedi ki...

AtolyeKedi; inşallah canım. Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim :)

Rosesapling dedi ki...

Ayy çok sevindim canım senin gibi tatlı birine de kız yakışırdı zaten =) İnşallah sağlıklı bir şekilde kucağına almayı, güzel hamilelik geçirmeni nasip etsin rabbim
Badin çok tatlıymış sana da çok yakışacak =)

Aycelce Hayat dedi ki...

Rosesapling ; canım benim güzel dileklerin için çok teşekkürler , çok mutlu ettin beni:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...