22 Kasım 2012 Perşembe

ZONGULDAK'TAN GELEN HEDİYELERİM



Geçtiğimiz günlerde KOYUKIRMIZI'nın yaptığı hediyeleşme etkinliğine katıldım ve UĞURLUKELEBEK'le eşleştim.
Benim için seçtiği hediyelere bayıldım..Bu tarz etkinlikleri çok seviyorum.Hepimiz blogger dünyasının birer parçasıyız. Kimimiz amatör, kimimiz profesyonel. Her birimizin çevresinde kendince kişiler var.Böyle etkinliklerle çevreme yeni insanlar yeni dostlar eklemek çok keyifli.

Etkinlik için KOYUKIRMIZI 'ya, hediyeler için de UĞURLUKELEBEK'e çok teşekkürler. :)

4 yorum:

koyukirmizi dedi ki...

Çok tatlılar =) Güle güle kullan canım =)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

Bende hediyelesme etkinligi istiyooooooooooom yaaaaaa:-) cidden guzel oluyor canim bende kadinlar klubune uyeyim ordada ylbasinda boyle etkinlikler oluyor bir iki kere katilmistim ve hediyen kapiya gelipte paketi heyecanla acmak bambaska bir mutluluk ya iyi gunlerde kullan canim gercekten cok ciciler cok begendim

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

Bende hediyelesme etkinligi istiyooooooooooom yaaaaaa:-) cidden guzel oluyor canim bende kadinlar klubune uyeyim ordada ylbasinda boyle etkinlikler oluyor bir iki kere katilmistim ve hediyen kapiya gelipte paketi heyecanla acmak bambaska bir mutluluk ya iyi gunlerde kullan canim gercekten cok ciciler cok begendim

Aycelce Hayat dedi ki...

Özlem ; bu sıralar benim de gözüme pek çarpmıyor böyle etkinlikler yılbaşı geldiği için daha çok çekiliş durumları var. görürsem söylerim sana da katılman için.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...