19 Aralık 2012 Çarşamba

BİTENLER-ÇÖPE GİDENLER


Bu dudak parlatıcısını yıllar önce hevesle alıp hiç kullanmadan çöpe gönderiyorum. Bir türlü şu parlak görüntüyü sevemedim dudaklarda.


Bu far paletini yıllar önce eşim almıştı. (Golden Rose)
Farla aramın olmadığını da böylece anlamış oluyoruz.Hele ki bundaki gibi cıvıl cıvıl renklerle dolu farları kullanmam imkansız.


:( Bu pudramı çok seviyordum,son damlasına kadar kullanıcam demiştim ama İZMİR-ANTALYA yollarını arşınlarken bavulumda kırıldı.

Yeni bir pudra arayışındayım ,farklı bir marka denemek istiyorum ama bir yandan da memnun kalmamaktan korktuğum için bildiğimden şaşmıyım diyorum. Napsam bilemedim ?


Coverdem vücut ve bacak fondöteni.Bu üründen çok memnundum.Ama tabi tek başına uygulanmıyor,Kusursuz bir görüntü için varsa lekelerinizin üzerine uygulanan bazı ve temizleme kremiyle birlikte almıştım.Fakat henüz bitmemesine rağmen ürünü sıkmaya çalıştığımda içinden plastik gibi poşet gibi  birşeyler çıkıyor.Kullanamadığım için atıyorum ,üzülerek.


Bu morumsu mavimsi far Avon'un. Fakat tekrar belirtiyim farlarda sadece  beyaz (aydınlatıcı olarak) ve gri ya da siyahı (gölge için) kullanıyorum. Ya da kahve tonlarını kışın kullanıyorum . Başka renk süremiyorum malesef. Bu da hediyeydi kullanmadığım için kalabalık yapmasın diye malesef gönderiyorum.


Bir dönem sadece 2 aylığına Lila kutuya üye olmuştum. Fakat ozamanlar  gönderdikleri ürünlerin %90 ı bu şekilde testerdı. Bana uygun ürün bir elin parmağını geçmez. Bu vesileyle üyeliğimi iptal etmiştim. Bunlar da o dönemden kalma kullanmadığım testerlar.
Şimdi inceliyorum kutuların içerikleri oldukça zenginleşmiş. Tekrar üye olmamak için zor tutuyorum kendimi.


Bu farın (Catherine Arley) rengine bayılıyorum ama çok çok eski bir üründü. Bununla da vedalaşmanın zamanı geldi.


Bundan sonra da kendime söz kullanmadığımı bildiğim hiç bir şeyi meraklanıp da almıcam arkadaş. İNŞALLAH.

4 yorum:

evre medusa dedi ki...

Cnm bu alma olayının sonu yok umarım sen daha iradelisindir benden:) genelde farların sonu çöp oluyor çünkü kullan kullan bitmiyorlar:) öpüyorum
StyleGlaze Blog!

Aycelce Hayat dedi ki...

umarım söz verdiğim gibi htyacım olmayanları almam, ama cok zor ihtimal :)

sevda s. dedi ki...

O sözü ben de veriyorum kendime ama bazen şuurumu kaybedip alışveriş yapıyorum sanırım, eve bir geliyorum sözler unutulmuş :)

Aycelce Hayat dedi ki...

sevda s. ; o şuur bazen bende de kayboluyor canım hepimiz öyleyiz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...