24 Aralık 2012 Pazartesi

BURSA-MUDANYA YAPTIM GELDİM



İnsanın farklı şehirlerde akrabalarının olması, çalacak kapılarının olması gibisi yok.Hafta sonu eşimin tarafından bir akrabanın düğünü için Bursa'daydık.Bursa bana yabancı değil, benim de bir çok akrabalarım orada.Gitmişken onları da görmüş oldum ya benden iyisi yok.

Düğünse Mudanya'daydı. Gitmeden önce büyükler güzel giyinin orası soğuktur sözlerine pek kulak asmadım ama düğünden sonra bir şeyler yemek için sahil boyuna gidelim dedik ve o gitme eylemini yürüyerek yapma gibi bir akıl yürüttük ! ki iliklerime kadar titredim. NEYMİŞ ''Büyüklerin elbet bir bildiği var-MIŞ ''

Neyse ki bu çiğböğrekler içimizi ısıtmaya yetti.


Geçenlerde LİMANGO'dan aldığım elbiseden bahsetmiştim. Düğünde onu giydim . Kargo elime geldiğinde elbisede biraz bolluk vardı,2 hafta sonra yani düğünde giydiğimde cuk diye oturdu.Kiloda değişiklik olmasa da sanırım kızımız hızla büyüyor. :)


Yüzümdeki yaralı ceylan bakışı, rüzgarın çarpma etkisi sonucu şuursuzluk bakışıdır :)


Bursa dedik Mudanya dedik kestane şekerini de unutmadık tabiki.



10 yorum:

NİMO =) dedi ki...

abooouuuwww Bursam yaaa kestane şekerim çiğ börekim :) Karnım acıktı. Ayrca ne hoş görünüyorsun hayatta hamile demem yani :)

Aycelce Hayat dedi ki...

Nimo'can; du bakalım yahu ilerleyen aylarda damacana gibi olunca dersin hamile die :)) şimdilik saklıyorum :D

cingifilli dedi ki...

Ayyy kestane şekerimiiii:)Afiyet bal-şeker olsun,kilocuk olmasın:))

Pek tatlı görünüyorsun.Son2aya dikkat edersin,şimdi ye dilediğini.Mucksss.

Aycelce Hayat dedi ki...

CİNGİFİLLİ ; kilocuklar şuan umrumda değil :) durduramıyorum kendimi :)

asude torun dedi ki...

cnm güzel bir gezi olmuş gerçekten bu arada çok hoş görünüyorsun:)kestane şekeri de beni benden aldı şuanda:))

sevda s. dedi ki...

Kestane şekeri sevmeyen nadir insanlardanım ama çiğ böreğe asla hayır diyemem :) Bir de elbisen çok güzelmiş :)

Aycelce Hayat dedi ki...

Asude ;çok teşekkür ederim, hepinize kestane şekeri ikramım olsun.

sevda'cım ; çiğ böğrek kıymalı ben de güya kıyma yiyemem ama götürdüm valla :)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

Buralara kadar gelmisin haberim olmamis bir dahaki gelisinde haberim olsun pideli kofteler benden:-) annemde kafkasta calisiyor benim oradan aldiginiz cok iyi olmus tek gecerim ah seni mudanya da o guzelim kiyafetinle nasil dondugunu tahmin edebiliyorum ama degmis be cig borekde busaatte canim istedi bende ne gorsem canim istiyor hahahaha

koyukirmizi dedi ki...

Ne güzel bir gezi olmuş bu canım. Sende çok hoş görünüyorsun =)

Aycelce Hayat dedi ki...

ÖZLEM ÖZBEK KARACA ; inşallah ölemcim çok kısıtlı zamanda geldik daha göremediğim akrabalarımız bile kaldı. inşallah bir daha ki gelişimde senden de çiğböğrek yerim :)

koyukırmızı; ayy çok teşekkür ederim beğendiğine sevindim :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...