21 Aralık 2012 Cuma

FLORMAR YENİ ÜRÜNLERİM


Şu yazımda çok sevdiğim flormar pudramın kırıldığından ve kullanılmayacak durumda olduğundan bahsetmiştim.
Hafta sonu bir akrabamızın düğünü var,orda yapacağım makyajda pudrasız olmazdı ve flormarla bu açığımı yine kapattım.Bu arada kendimi öpesim var :) çünkü ihtiyacım olmayan şeylere elim gitse de sepete atmayıp irademi koruduğum için bana kocaman alkış :)

NELER ALMIŞIM BAKALIM ;



Flormar 88 no'lu pudra. Eski pudramın aynısıymış. Ben hep beyaz kapaklı kutularda aradım ama görevli danışman artık o seride siyah kapaklara geçiş yaptıklarını söyleyince kurcaladığım beyaz kapaklara acıdım :)

Flormar Perfect Coverage Fondöten 103 numara Creamy Beige ; Oldukça yoğun yapılı bir fondöten. Henüz yüzümde denemedim fakat almadan ölce ufak bir bölgede denedik,kapatıcılığı yoğun yapısından dolayı oldukça iyi.

HAYIRLI CUMALAR.


12 yorum:

koyukirmizi dedi ki...

Güle güle kullan =) Flormar pudralar cidden çok başarılı.

fazi dedi ki...

güle güle kullan. ama bir arkdaşım hamileyken özellikle cildin emdiği malzemeler doğal olmalı demişti. ne kadar doğru bilemem ama araştırmak lazım.

fazi dedi ki...

güle güle kullan. bir arkdaşım hamileyken doğal ürünelr kullanmaya özen göstermişti bana da dmeişti hatta aklında olsun diye. cildin emdiği şeyler organik olmalı falan diye. ama nekadar doğru bilemem araştırmak lazım.

Aycelce Hayat dedi ki...

koyukırmızı; teşekkürler canım. çok ağır makyaj yapmadığım için çok çeşit marka denemedim ama flormardan da oldukça memnunum sanırım bazı konularda tabuları yıkamayıp yine bildiğime gidiyorum :)


fazi; doğrudur canım, ama sadece hamilelikte değil her zaman cildimize dikkat etmeliyiz. Hamileyim diye ekstra evhamlanmıyorum ben zaten ayda yılda bir kere kullanıcağım. o yüzden benim için problem yok.

herşey tadında dedi ki...

iyi günlerde olsun
bende flormara uğradım geçengün optimumda pudra fondöten vs. ürünlerde indirim vardı
pudra cildine sivilce vs yapmazsa memnun kalırsan yazarsın malum kış ciltteki soğuktan meydana gelen kızarıklıklar için gerekiyor arada bende almayı düşünüyorum
hadi bebişe selam söyle..

Aycelce Hayat dedi ki...

herşey tadında ; canım ben de optimumdan aldım %30 indirimi var şuan.pudrayı ben tek başına kullanmıyorum o yüzden etkisini çok tarif edemicem cildim yağlı ama tek kullanınca beirli bölgelerde kuruluk oluyor. o yüzden fondöten üstüne kullanıyorum sürekli. ama önceki pudram da flormardı memnunum valla.

herşey tadında dedi ki...

kaça aldın pudrayı
ordaki kadın bb krem satmaya çalıştı ihtiyacım yok dedikçe ısrar etti sinir olurum ısrar eden satıcıya kendimi dar attım;)
haliyle fiyat fln sormadım
parfüm beğenip aldım ve çıktım

Aycelce Hayat dedi ki...

pudrayı 15 e aldım canım ama onda indirim yoktu , fondöteni indirimli aldım.o da 20 küsürdü 14 küsür e geldi 29 tl ödedim işte iki ürüne

REÇELİM dedi ki...

güle güle kullan canım makyaj ürünlerini bende sevenlerdenim :))
sevgiler...

Aycelce Hayat dedi ki...

Reçelim ; teşekkür ederim canım.

PINKY FASHION dedi ki...

Hiç flormar fondöten kullanmadım ama kapatıcı olduğunu duymak güzel ;)

Aycelce Hayat dedi ki...

PINKY FASHION ; benim de ilk fondötenim flormardan. haftasonu kullandım oldukça iyiydi kapatıcılığı çok aman aman değil ama kullanılmayacak kadar kötü de değil.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...