2 Aralık 2012 Pazar

HAFTASONU GEZMESİ



GEÇTİĞİMİZ GÜNLERDE KARDEŞİM(KAYNIM) ASKERDEN İZNE GELDİ. ONUN HATRINA TEKRAR GİTMEDEN FELEKTEN BİR GECE ÇALALIM DEDİK. CÜMBÜR CEMAAT TOPLANIP YEMEĞE ÇIKTIK. ŞANSIMIZA CANLI MÜZİK DE VARMIŞ.YEDİK İÇTİK GÜLDÜK OYNADIK.

PANTALONLARIMIN ÇOĞU DÜŞÜK BEL OLDUĞU İÇİN KAPANMADA ŞUAN SORUN YAŞAMIYORUM AMA ÜSTLERDE SIKINTIYA GİRMEYE BAŞLADIM. KİLO ALMAMIŞ OLSAM DA GÖBEĞİMİN ÇIKMADIĞINI SÖYLEYENLERE GELSİN BU FOTO. YARIM DÜNYA :)

KIŞIN BORDO-KAHVERENGİ-HARDAL GİBİ SICAK RENKLERİ GİYMEYİ ÇOK SEVİYORUM.


GAZİEMİR'İ ÇOK SEVİYORUM.ÇOK KALİTELİ CAFELER AÇILDI. ALSANCAK TİKİLERİNDEN HİÇ HOŞLANMADIĞIM İÇİN DIŞARI ÇIKTIĞIMIZDA BENİM YÜZÜMDEN HEP GAZİEMİR'DEYİZ DİYEBİLİRİM. :)

HOUSE CAFE GAZİEMİR'E YENİ AÇILAN CAFELERDEN. BEN DÜN İLK KEZ GİTTİM. MENÜSÜ ÇOK GENİŞ,ORTAM DA HOŞ FENA DEĞİL. MERAK EDENLER BİR UĞRASIN DERİM. YALNIZ DİP NOT SAAT 22:00 DA YİYECEK SERVİSİ BİTİYOR. İÇECEK VE TATLILAR SERVİS EDİLEBİLİYORMUŞ.


SABAH DA YİNE ASKERİMİZ HATRINA GAZİEMİR TEPE RESTAURANTTA KAHVALTIDAYDIK. AKŞAMDAN KALMA HALDE ZAR ZOR UYKUDAN KALKMIŞ HALDEYİM.ŞAPŞAL BAKIŞLARIM ONDAN :))

TEPE RESTAURANT HAKKINDA DA ŞUNU DİYEBİLİRİM. GAZİEMİR MEKANLARINDA EN SEVDİĞİM DİĞER BİR YER. ARKADAŞLARLA YA DA EŞİMLE GİTTİĞİMİZDE GENELDE ŞARK KÖŞELERİNİ TERCİH EDİYORUZ.
KAHVALTISI İÇİN BUGÜN İLK KEZ GİTTİK.ŞÖYLE BİR SİSTEM VAR. EĞER 10 TL ÖDERSENİZ GARSONLAR TARAFINDAN HAZIRLANAN KAHVALTI TABAĞI GELİYOR-MUŞ.
BİZ KİŞİ BAŞI 15 TL ÖDEYEREK AÇIK BÜFE KAHVALTISI SEÇTİK. ÇEŞİDİN BOLLUĞUNDAN GÖZÜNÜZÜN DOYMASI MUHTEMEL.İSTEDİĞİNİZ HER ŞEYDEN YİNE İSTEDİĞİNİZ KADAR ALABİLİYORSUNUZ.KARNINIZI FAZLASIYLA DOYURACAK KADAR ÇEŞİT VAR.

BENDEN GEZMELER BUKADAR.AKŞAMA DA ANANEDEYİZ.  AKŞAMA KADAR DİNLENME VAKTİ.

SEVGİLERLE.


7 yorum:

SÜSLÜ ve PEMBE DÜNYAM dedi ki...

En şirin anne :)Kuzum hiç kilo yok ne göbeği ne bir şeyi :)Hem sen kilo alsan bile kolayca verirsin.

Burcu BAYRAM dedi ki...

Ben o yemeklerin olduğu resimde takılı kaldım. :] Afiyet olsun. :] Kıyafetlerin de çok şık olmuş. :]

Aycelce Hayat dedi ki...

Süslü'm ; Allah söyletmiş olsun seni. İnşalah alacağım kiloları hemencik verebilirim :)

Burcu BAYRAM ; bloğuma hoşgeldin. güzel yorumun için teşekkür ederim :)

Tub@ dedi ki...

Merhaba!:) resimler çok güzel, sen de öyleisn tabii.. bloğunu da beğendim, takibe alıyorum.Bana da beklerim, sevgiler.. :)
www.TuubaSah.Blogspot.Com

Aycelce Hayat dedi ki...

Tub@ ; güzel yorumların için teeşekkürler. Bloğuma da hoşgeldin.
takipçinim :)

*ssdesignbutik dedi ki...

amanın güzel anne :) göbüşüde çıkmış hafiften.

Kombinine bayıldım bordoları pek seviyorum. Halamda gaziemirde geldiğimde muhakak uğrarım bi gezerim bu iki yeri yazdım bi kenara

Aycelce Hayat dedi ki...

senemcim; geldiğinde haberim olsun, kısmet olursa tanışmak isterim. Tepe'ye muhakkak git derim.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...