5 Aralık 2012 Çarşamba

HAMİLELİK 17.HAFTA / BAŞ AĞRILARI


SELAMLAR :))
BUGÜN MUTLUYUM, ŞÜKÜRLER OLSUN Kİ 4'LÜ TARAMA TESTİ SONUÇLARIMIZ KORKULACAK BİR DURUM OLMADIĞINI GÖSTERİYOR-MUŞ. KAN DEĞERLERİM DE OLDUKÇA İYİ TEK PROBLEM BAŞ AĞRILARIM VE KUŞ GİBİ PIR PIR ATAN KALBİM.

BUGÜN DOKTORUMUN BAŞINI SORULARIMLA BAYA AĞRITTIM. GEÇMEK BİLMEYEN BAŞ AĞRILARIM VAR GÖZLERİMİN ÜZERİNDEN KAFAMI KESİP FIRLATMAK İSTİYORUM.
BUNLAR GERİLME TİPİ BAŞ AĞRILARIYMIŞ. GEBELİKTE SIKÇA RASTLANAN BİR DURUMMUŞ.NEYSE Kİ ARTIK AĞRILARIM OLDUĞUNDA İÇEBİLECEĞİM BİR AĞRI KESİCİ YAZDIRDIM DA ARTIK ÖFLEYİP PÜFLEMEK ZORUNDA KALMICAM.

DİĞER BİR ŞİKAYETİM DE KALBİMİN HEMENCİK YORULMASI. HAREKET ETMEME BİLE GEREK KALMADAN BAZEN ELLERİMDEN KAN ÇEKİLİYORMUŞ GİBİ HİSSEDİYORUM HEMEN ARDINDAN DA PIR PIR ATAN KALBİMİ HİSSEDİYORUM. NEFESİM KESİLİYOR GİBİ. BU DA NORMALMİŞ. DOKTOR :  ''ARTIK İKİ KİŞİSİN ÖYLE RAHAT RAHAT GEZCEĞİNİ Mİ SANIYORDUN'' DEDİ :) SUSTUM TABİ HALİYLE BEBEĞİMİZ İYİ OLSUN DA KALBİM PIR PIR DA ATSA,ATMASA DA ÖNEMLİ DEĞİL.


RESİM;GOOGLE GÖRSELLERİNDEN ALINTIDIR.


8 yorum:

fazi dedi ki...

test sonuçlarına ok sevindim, geçmiş olsun baş ağrına da üzüldüm. inş hemen geçer.

Aycelce Hayat dedi ki...

fazi; canım çok teşekkür eder,m

AtolyeKedi dedi ki...

Ne güzel haberler, Allah sonuna kadar güzel geçirsin hamileliğini işşallah.

Aycelce Hayat dedi ki...

AtolyeKedi ; Amin canım inşallahh.

luzu dedi ki...

benim de 32.haftam hiç geçmeyen baş ağrılarım vardı.Doktor gözlerimden kaynaklanabileceğini söyledi.Göz doktoruna gittim.0,75 bozukluk varmış,gözlük kullan dedi.Gözlükleri kullanmaya başlayalı hafifledi baş ağrılarım.Bilgin olsun çok çektiğim için yazmak istedim..Geçmiş olsun...

Aycelce Hayat dedi ki...

luzu ; aynı sorun bende de var ama benim baya ileri sana göre 1.25 'ti en son sanırım daha da yükselmiştir. ben de onu düşünüp gözlüklerimi hep taktım ama geçmeyince hamileliğe bağladık.

Venuste Hayat dedi ki...

Merhabalar, oncelikle benimde bloguma hosgeldin demek istiyorum, ben vakitsizlikten cok bi sey yazamasamda yorumlarimla bloglari bi sekilde takip ediyorum:) hayirli olsun, o kadar guzel bir surec k hamileleik, dogum sonrasi guzel tatli bir hatira kaliyor geriye... Her aninin tadini cikar derim, carpintilar ve o ellerden kan cakilmesi bendede oluyordu, korkutmak gibi olmasin ki her hamilelik ve hamile farkli, benim ilerleyen donemlerde ciddi carpintilarim oluyordu... Kalp ekosu falan yapilmisti ama hamilelige ozel bir durum, gecici yani, dogumla beraber hersey normale dondu! Simdiden allah saglikli uzun bir omur versin allah bebegine, hayirlisiyla kucaklayin insalllah! Hadi bakalim bir avazda insallah :)

Aycelce Hayat dedi ki...

venuste hayat; cnım sen de bloğuma hoş geldin, dediğin gibi her kadın farklı yaşıyor hamileliği, inşallah sağ salim dünyaya gelir de sonrasında her şey yoluna girer.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...