12 Aralık 2012 Çarşamba

HAMİLELİK 18.HAFTA / GARFIELD MODE


UYKU HORMONLARININ İSTİLASINA UĞRAMIŞ DURUMDAYIM. KEDİ GİBİ OLDUĞUM YERDE MAYIŞIP UYUYORUM. UYKU DA ÖYLE BÖYLE DEĞİL,HORUL HORUL. SONRA GÖZÜMÜ AÇIYORUM BEBEĞİMİZ ACIKTIM ÇIĞLIKLARI ATIYOR,HEMEN BİR ŞEYLER YİYİYORUM DERKEN BAKMIŞSIN BEN YİNE UYUKLUYORUM.

BİR DE RÜYALAR VAR Kİ SORMA; MANASIZ,KOMİK,BİR OKADAR GERÇEKÇİ.

BÜTÜN HER ALIŞKANLIĞIMA, DÜZENİME BURNUNU SOKAN HORMONLARIMA SESLENİYORUM ;  ÜŞÜMEMİ DE KES DE BARİ TAM OLSUN.


RESİM ; GOOGLE GÖRSELLERİNDEN ALINTIDIR.

5 yorum:

ÇokoPrensin Annesi dedi ki...

Genelde hamilelikte sıcak basar derler ama benim hamileliğimde iç de sıcak basmamıştı:)Allah sağlıkla, sıhatle, zamanında kucağına almayı nasip etsin:)

Aycelce Hayat dedi ki...

ÇokoPrensn Annesi; bana da henüz sıcaklar gelmedi valla tir tir titriyorum.:)

Çaçaron Blog... dedi ki...

Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.Bir an önce hormon dengesizliklerinden kurtulmamız dileğiyle.ben de çok üşüyorum bu arada..

the world is "mine" dedi ki...

ay ne güzel işte uyuyosun ben özeniyorum uyuyanlara ben anca gece işte uyuyabilirsem oda. gündüzleri tık yok yahu :)sanki dünyayı ben kurtaracağım cin gibi açık gözler :)

Aycelce Hayat dedi ki...

çaçaron blog; aminn, güzel dileklerin için çok teşekkür ederrim,

the world is mine; bloğuma hoşgeldin, gece de ben sorun yaşıyorum :) herkezde farklı işte bu hamileleik. boşuna herkezin bebeğine kendine dünyanın en güzeli gelmiyo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...