18 Aralık 2012 Salı

HAMİLELİK 19.HAFTA / FETAL EKO


Geçtiğimiz günlerde bizi oldukça endişelendiren üzen bir durumla karşılaşmıştık.Araştırılması gereken bir durum olduğundan burda bahsetmemiştim.Durum da şu ki ; prensesin kalbinde beyaz bir leke görüldü.Bu leke bazı kalıtsal hastalıklarla birlikte kalple ilgili hastalıkların da belirtisi olabilir endişesiyle önce 4'lü tarama testi yapıldı ki önceki yazımda testin herhangi bir risk taşımadığından bahsetmiştim. Bunun üzerine bebek için fetal eko istendi. Yani çok ayrıntısını ben de bilmesem de ultrasonla bebeğin kalbindeki her şeye en ince ayrıntısına kadar bakılıyor.
Pazartesi günü eko için hastaneye gittik. (Hastahanede bekleme ,beklerken çok daha kötü durumda olanları görme,onlara üzülme vb. durumlarından hiç hoşlanmıyorum. İnsan sağlam girse hasta çıkacak)

Neyse bizim yaramaz öğlen karnı doyunca uykuya çekilmiş olacak ki sırtı dönüktü. Doktor ne yaptıysa pozisyonunu değiştiremedi :) Görebildiği kadarıyla güzel şeyler duydum fakat 15 gün sonra tekrarlanıcak çünkü  pozisyonundan dolayı ve bebeğin daha küçüklüğünden dolayı gözlemleyemediği durumlara bakılacak.
Oradan aldığım sonuç raporuyla hemen kendi kadın doğum doktoruma gittim.ŞÜKÜRLER OLSUN ki o da sonuçtan çok memnun. Korkup endişelendiğim durumla ilgili hiç bir problem yok,içiniz rahat olsun diyince dünyalar bizim oldu...

Bebeğimin bana en büyük öğretisi ŞÜKRETMEK oldu. Allah hiç bir anne babayı evlatla sınamasın...

Fetal eko istenen anne adayları da endişelenmesin, normal ultrasondan farkı yok.Yani makinenin ayrıntılı özelliklerini bilemem tabi ama normal ultrasona giriyormuş gibi bakılıyor.Ekstra bir makineye bağlanma,ilaç alımı vs yok.

RESİM ; GOOGLE GÖRSELLERİNDEN ALINTIDIR.

10 yorum:

koyukirmizi dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun çok sevindim bir şey çıkmamasına. Umarım hiç bir sorun olmadan bir an önce alırsınız bebeğinizi kucağınıza =)

Aycelce Hayat dedi ki...

teşekkür ederim canım benim. inşallah bir daha korkacağımız şeyler duymayız.

ÇokoPrensin Annesi dedi ki...

Çok geçmiş olsun, böyle durumlara şükretmeyi hatırlatma diyorum ben, bizim ufaklık doğduğunda 1aylık kontrolleri sırasında bir sorun görülmüştü, anestezili mr a girdi. O dönem 1-2hafta üzüntüden kahrolduk ama çok şükür ki sonuç iyi çıktı. Allah kimseyi evladıyla sınamasın, seni de sağlıklı sıhatli prensesinle kavuştursun;)

the world is "mine" dedi ki...

umarım ondada birşey çıkmayacaktır. benim doktorumda istemişti sadece garanti olsun diye. bir problem çıkmamıştı şükürler olsun. için rahat olsun. doktorla görüşmeden önce çikolata ye çok işe yarıyo fırıldak gibi dönüyorlar :)

Çaçaron Blog... dedi ki...

çok geçmiş olsun..Bundan sonra hep iyi şeyler duyarsınız inşallah..

fazi dedi ki...

canım çok geçmiş olsun. Hayırlısıyla kucağına al bebişini

Aycelce Hayat dedi ki...

ÇokoPrensin Annesi ; çok sağol canım ,size de geçmiş olsun, muhakkak olucak böyle durumlar biz turp gibi büyümedik sonuçta ama insan yine de korkuyor.

the world is "mine" ; evet ben onu uyguladım ve erkenden cinsiyetini öğrenmiştik çok kıpırdamıştı :) kızlar zor gösterir ya bizim 4 aylık olmasına 1 hafta kala öğrendik, bir arkadaşım 5.ayında öğrendi :)


Çaçaron Blog...; inşallaah, çok teşekkür ederim.

fazi ; amin canım çok sağol.

Glaze dedi ki...

Cnm bebeğini beklemek çok heyecanlı olsa gerek:) umarım kolay bir hamilelik ve doğum geçirir ve sağlıkla mutlulukla alırsın bebişini kucağına:)
öpüyorum

herşey tadında dedi ki...

geçmiş olsun arkadaşım
allah sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin
allah hiçbir anne babanın kucağını
boş bırakmasın.
kızın iyiymiş çok şükür

Aycelce Hayat dedi ki...

Glaze; güzel dileklerin için çook teşekkür ederim.Bloğuma da hoşgeldin :)

herşey tadında ; çok teşekkür ederimm.amin inş. sağlıkla kavuşalım ben de başka bir şey istemiyorum..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...