28 Aralık 2012 Cuma

HAMİLELİK 21.HAFTA / HOMİLİ GIRTLAK


Dünkü doktor kontrolümüzde bebeğimizin 21. haftanın içinde olduğunu öğrendim. Ben geriden gidiyormuşum da bizim kereta göz açıp kapayıncaya kadar büyümüş bile :) Neyse bir haftadan zarar çıkmaz dedim ve bebeğimizin 375 gr'cık olduğunu öğrendim. Minnoşun MAŞALLAAH haftasına göre boyu kilosu vs iyiymiş.

Son kan değerlerim oldukça iyi olmasına rağmen şu yukarda nasıl telaffuz edildiğini bilemediğim kan ilacına başlamış bulunuyorum.Başım günlerce ağrısa da ilaç içmeyen ben ilaçlara boğuldum ya bebeğim bi dünyaya gelsin poposuna poposuna vurucam anneye bu yapılır mı diye :P)

Bugün ya da önümüzdeki hafta içinde de tetanoz'a gidilecek. Pöfff..

NEYSEEEEE; gelelim zurnanın zortingenine. YEMEK SORUNSALI ! Daha doğrusu açlık durumu.Olmayan tokluk durumu ya da ne dersen de işte açım arkadaş. Dünyayı verseler doymuyorum :))

Heee bir de tabi kilo durumu var di mi, dün itibariyle 2,5 kg aldığımı görünce tartıda şok oldum. Bir bozuldum  öyle bir bozuldum ki aklıma geldi bak şimdi sinirden Biskolata Pai açtım yiyorum öyle bozulmuşum :)
Yok arkadaş nasıl bir hormon dengesidir bu ilk üç ay gram yeme şimdi ne yesem doymuyorum hemencecik kiloları al..

Acıktıktan sonra kurallar aklıma bile gelmemiş olsa da okuduğum kitaptan bir kaç ipucunu sizinle paylaşıyım.İyi okuyun yoksa benim o ipin ucunu kaçırdığım gibi kilocuklarla baş başa kalırsınız :)



Sık sık ye ; az ye. Nasıl olcakmış o. Açlıktan eller zangır zangır titrerken azla kim yetincek ki. Hormonlar keşke okuma yazma bilse cahillikleri yüzünden biz etkileniyoruz:)


Burda da canımızın hep zararlısını istediği yiyeceklerin yerine yenebilir ikame yiyeceklerin listesi yapılmış. O bu şu farketmez valla bana. Hepsinden yerim de yerim :)

Homili gırtlak anneden sevgilerrr :)


17 yorum:

Olmadı Baştan dedi ki...

kıyamam lan :)) Ye boşver ye ki karnın da ki de beslensin nasiplensin onlardan :))

Çaçaron Blog... dedi ki...

Bir şey olmaz canım..ye can boğazdan gelir..sonradan verirsin..İlk hamileliğimde 14 kilo almıştım,hastaneden çıkarken 8 kilosu gitmişti bile..Korkma bebiş sağlıklı olsunda..Aynı tedirginlik bende de var ama :) Şimdiden kilo aldım .Bakalım inşallah çok almayız..

7-24makyaj dedi ki...

Sen iki canlısın ye canım, afiyet bal şeker olsun:)

Aycelce Hayat dedi ki...

Olmadı Baştan; istemesem de yiyorum saten ki ya doymuorum :)

Çaçaron Blog; ya illaki kilo alıcam da bilinçsiz almak istemiorum tek korkum o ama durduramıorum kendimi :D

7-24makyaj; ohh vallaa herkez ye dio sizden izin çıktıysa duu ben bişiler hazırlıyım yine yiyek :D

Bak Bu Harika dedi ki...

:) yazılarımız çakışmış. OKudum senin yazınıda şimdi. Ah ben o ilk üç aydayım şimdi yemek görünce midem kalkıyo:) Benimde senin gibi iştahım açılacak mı acaba. Eşim beni iştahla yemek yerken görse kesin inanmaz:)

cicileydi dedi ki...

aman takılma kg yee:) varsın sağlıklı olsunda kg gelip geçer:)
ben hamileliğime 48 kg ile başlayıp 72 kg ile bitirdim şimdi 65 kg yim :)
10 yıl oldu 2 kez 50 kg ye düştüm çıktım..
Bu tamamen senin iradende
hiç takılma kalori hesabına neyin :)
rabbim sapasağlam kucağına almanı nasip etsin gerisi teferruat ;)

Aycelce Hayat dedi ki...

Bak Bu Harika ; bizimkiler de bana inanmıyorlar çünkü önceden onu yemem bunu yemem diyen tipken şimdi onu yiyim bunu yiyim şunu da yiyim modundayım :)biraz sabret canım.

cicileydi; aynen ya hah şöyle gerisi teferruat dimi. Sağlık olsun , :)

SÜSLÜ ve PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Canım zaten bünye olarak kilolarıyla mücadele eden,orası burasışişkin biri değildin.Ki hamileleikte kilo alman da çok doğal.Emzirme döneminde hayli kilo vereceğini de düşünürsek,canın ne çekiyorsa abartmadan ye.Önemli olan senin ve bebişinin sağlığı.Alınan kilolar bir şekilde verilir.Bunlara hiç kafanı takma.Hem hamileyken öyle tatlı oluyorlar ki kadınlar,kiloymuş o bu önemli değil.Ne demişler can boğazdan gelir :)Ama abartmadan ;)

Bak Bu Harika dedi ki...

Ay şimdi o haftalarda halimi daha çok merak ettim. Ben hayatımda hiç iştahlı biri olmadım da:)

Aycelce Hayat dedi ki...

Süslüm; bilmiyorum valla can boğazdan geliyo şimdilik de sonra da boğazdan gitmez inşallah :)

Bak Bu Harika ; o günlere gel bakalım nasıl oluyomuş :) dünyayı önüne serseler pizza sanıp yersin :P

Bak Bu Harika dedi ki...

hadi bakalım görcez:) Daha 3 ay var gerçi ama olsun

herşey tadında dedi ki...

allah sana babasına düşkün hayırlı evlat nasip etsin
canım evlat olmakta evlat sahibi olmakta çok zor
bak annemler anneannem olsun bana geldiklerinde havalara uçuyorum
bugün gittiler içim çıktı ağlamaktan çok duygusalım buara
valla allah sevdiklerimizi bizden ayırmasın:(((

Aycelce Hayat dedi ki...

her şey tadında ; amiinn canım , allah hiçbirimizi sevdiklerinden ayırmasın

yasemin uzunoğlu dedi ki...

yazınızı okuyunca kendi hamileliğim geldi aklıma çok tatlı bir hamilesiniz aman nazar değmesin sevgilerimle :))

Aycelce Hayat dedi ki...

Yasemin ; öncelikle bloğuma hoşgeldin, sen de çok tatlısın maşallah , 41 buçuk kere hepimize maşallah :)

tubitos dedi ki...

haftalarımız çok yakın, ben de deli gibi acıkıyorum çok yiyorum yalnız değilsin :)

Aycelce Hayat dedi ki...

tubitos; :))) valla yalnız olmadığıma sevindim. inşallah sağlıkla bebeğini kucağına alırsın

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...