25 Aralık 2012 Salı

HERŞEYİM'E



Sadece Eşim'e hitaben yazıyorum; başkaları üzerine alınmasın :)

Bugün evliliğimizin 2. , birlikteliğimizin 7. yılını geride bırakıyoruz. Neler geçti onca yılda,neler yaşandı , ne acılar ne gülüşler. Biz bildik yalnızca.Biz inandık sadece. Başkaları için yalandı bu sevgi.İmkansızdı.Geçici bir hevesti. Ama kimse bilmedi ben seni heveslik değil nefeslik sevdim.Mesafeler engel olur dendi. Her mesafeyi aştık be sevgili. Kaldı ki yanımızda olanları da görmedik mi?
Kimileri için aşk yanyana yaşanmalıydı.Yanyana dipdibe aşkı herkez yaşardı.Biz zoru başardık. Belki de hep biz dedik de başkalarını umursamadık ya ondan başardık.
Aşk diyemem sana hislerimi ; sen HER ŞEY sin benim için. Sadece aşkla sınırlarsam seni, diğer güzel duygulara yazık etmiş olurum.
SEN; nefessin ciğerlerime doldurduğum, sen mutluluğumsun kimseyle paylaşamadığım, sen damlasın gözümden kıskandığım evet SEN her şeysin kendime adadığım.
 Ve şimdi babasısın içimde yaşattığımın.

Seni sadece sevmek sana en büyük ayıbım olur. Sen öyle güzellikleri hakediyorsun ki şu günüme şükretmeme vesile olduğun için, keşkeler yerine hep iyikileri söylettiğin için , üzüntülerimde başıma omuz,sevinçlerimde dudaklarıma gülüş olduğun için yetmez seni sevmek...

Hayatımın en yanlış zamanında doğrum olduğun için, her zorlukta destek çıktığın için, hayallerimiz yıkıldığında yeni hayaller yarattığın için, engellere yıldırmadığın için ve en önemlisi beni sensiz bırakmadığın için TEŞEKKÜR EDERİM HERŞEYİM. 

Artık her şey seninle çok güzel. Şu 2 yıl nasıl da su gibi geçmiş anlayamadım. Biliyorum ki sen herzamanki gibi benim yanımda olduğun sürece geçecek olan diğer zamanlarda bu 2 yıl gibi,hatta daha da güzel geçecek.  

İYİKİ BENİMSİN.
İYİKİ BENİMLESİN...

4 yorum:

cingifilli dedi ki...

canım daha nice yıllarınız olsun,bebişinizle uzuuun bir ömür diliyorum.

Aycelce Hayat dedi ki...

cingifilli; amiin canım cümlemiz için birlik olsun inşallah.

Hayal Meyal dedi ki...

Allah mutluluğunuzu daim etsin, amin :) Böyle eşleri gördükçe insanın evlenesi geliyo. Hiç bozulmayın siz, hem gülümseyin inşallah

Aycelce Hayat dedi ki...

Hayal Meyal ; güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. Allah valla herkeze benim eşim gibisinden nasip etsin her eve lazım :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...