27 Aralık 2012 Perşembe

LCW HAMİLE KOLEKSİYONUNDAN KENDİME SEÇTİKLERİM


Yavaş yavaş hamile koleksiyonlarından alışverişe başladım. Lcw bu konuda hem koleksiyon olarak başarılı hem de fiyat olarak fazlasıyla uygun. Bu bluzu 9,90 tl ye aldım..


Bu da hamile taytı. Çooook rahat, kumaşını çok sevdim yumuşacık.Yalnız Lcw'da farklı tayt çeşitleri var. Benim bu aldığım en iyisi. Eğer siz de merak edip alıcaksanız beli lastikli ayarlanabilir olanlardan alın ki göbeğiniz büyüdükçe lastiği gevşetebilin.

Belindeki lastik komple delikli, istediğiniz kadar sıkabilir ya da genişletebiliyorsunuz. Ben hiç üstümden çıkartmıyorum, aynı tayttan bulabilirsem yedekliycem.


(İlerleyen yazılarımda miniğim için Lcw'dan alınan birkaç parça yazısı geliyor.)

9 yorum:

herşey tadında dedi ki...

bluzda taytta çok güzelmiş
hamilelik biraz özen istiyor rahatlık istiyor çok sevindim rahat şeyler bulabildiğine
dediğin gb o taytı yedeklemelisin
güle güle giy rahat rahat büyüt bebişi içerde annesi

sevda s. dedi ki...

Bluz çok güzelmiş, ikisini de güle güle giy :)

Aycelce Hayat dedi ki...

herşey tadında ;canım evet rahatlık gerçekten çok önemliymiş.eskiden düşük bel giyinirdim şimdi nerrdee tüm kokoşluğumu aldı benden :)


sevda s.; teşekkürler canım :)

Olmadı Baştan dedi ki...

Canımmmm güle güle kullann :)))

Aycelce Hayat dedi ki...

Olmadı baştan ; çok teşekküür ederim. :)

cicileydi dedi ki...

bizimde 2 gelinimiz 1 er hafta ara ile hamileler :)
bu tür paylaşımları görünce onlar aklıma geliyo ençokta elbise modelleri geziniyorum
onlara süpriz hamile elbisesi dikicemde :)
güle güle giyin inş.. çok güzeller..tayt kurtarıcın olucak emin ol ;)

Aycelce Hayat dedi ki...

cicileydi; teşekkür ederim, evet tayt gerçekten mükemmel kurtarıcı

kampet dedi ki...

Güle güle kullanın çok hoş görünüyor , diyosunuzki eskide düşük bel giyerdim şimdi nerdee hamilelik bütün kokoşluğumu aldı bence öyle düşünmeyin bakın hamileliği bile modaya çevirebiliyorsunuz siz kokoş kadınlar :)))

Aycelce Hayat dedi ki...

kampet; teşekkür ederim, ama ne kadar modaya uydurabilsek de hamileliği bir kadın aynaya her baktığında kendini incecik görmek ister :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...