29 Aralık 2012 Cumartesi

LCW / PRENSESİN ÇEYİZİNE EKLENENLER


Annesinin kuzusu takımımız tamamlandı,hatırlarsanız ŞU yazımda battaniyesini almıştım.Bu takımı da geçtiğimiz günlerde Bursa'dan dönerken Susurluk'ta Festiva Outlet var ordan aldım. :)




Takımda mama önlüğü ve şapkası da var.

Bebişimize nasıl olcak, bunların içinde mışıl mışıl uyucak ya da zırıl zırıl ağlıcak da olabilir.Allahımm gelsin şu günler.







------------------------------------------------------------------------------------------------------------


                           Bu da uyku tulumumuz.  ( I LOVE MUMMY + DADDY)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    Bu da 4'lü takımımız. Eldivenleri gördünüz mü.Minnacık ya guzum benim :)  Bu dörtlü takımı ve üstteki uyku tulumunu da Gaziemir / Aktepe'deki Lcw'dan aldık.




7 yorum:

Olmadı Baştan dedi ki...

OYS :) cok güzeller hadi artık büyüsün de doğsun üstünde görelim :)

Aycelce Hayat dedi ki...

sorma ya mayısı iple çekiyorummm

herşey tadında dedi ki...

hem uyucak hem ağlıcak
kaçış yok;)
sen şimdi bol bol uyu uykuya doy
sonra yorgun geceler seni bekliyor
doğum tarihi belli oldumu

cingifilli dedi ki...

Canım güle güle giyer inşallah.Tatlım bir önerim var.Tulumları yandan değilde bacak aralarından çıtçıtlı olarak seç,daha kolay giydirip çıkarırsın;)Tecrübeyle sabittir;)

Aycelce Hayat dedi ki...

herşey tadında; uyuyorum zaten canım bol bol,doğum mayısta deniyor ya bakalım


cingifilli; ana hiç dikkat etmedim öyle şeylere desenini beğendim aldım gerçi alttan çıtçıtlı da var da.çok sağol bundan sonra aldıklarımda dikkat edicem. :)

cicileydi dedi ki...

çok şirinler..
inş hayırlısı ile doğarda giyer bebeğimiz bunları :)
mutlu huzurlu sağlıklı yıllar..

Aycelce Hayat dedi ki...

cicileydi; çok teşekkürler canım, inş. sağlıkla giydirebileceğimiz günleri de görürürz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...