10 Aralık 2012 Pazartesi

LCW'DAN YİNE BOŞ ÇIKMADIK


PRENSESİN MİNİ ÇEYİZİ adlı yazımda LCW'dan bebeğimiz için 2'li takım almıştım. Eşim onları çok beğenmişti. Dün Gaziemir Optimum'daydık,gitmişken tabi LCW'ya uğramamak olmazdı. Eskiden kendimiz için bir şey almadan çıkmazdık. Şimdiyse kendimizi es geçip direk ışık hızıyla bebek reyonunun yolunu tuttuk.
Bu sefer bu çift taraflı ANNESİNİN KUZUSU yazılı pembiş mevsimlik battaniyeyi aldık.
Bebeğimizin dünyaya geleceği günleri, onu bu yumuşacık battaniyeye saracağım günleri 10.000 gözle bekliyorum. :)

İYİ HAFTALAR OLSUN HEPİMİZE.

6 yorum:

hayat paylaştıkça dedi ki...

çok güzel bir battaniyeymiş bayıldım

hayat paylaştıkça dedi ki...

güle güle kullanın lcw'de demekki böyle şeyler oluyormuş bebek reyonuna tabi hiç bakmayınca bilemiyuoruz:)
sevgiler derya::)

*ssdesignbutik dedi ki...

h:) canımm benim insanın öncelikleri nasılda değişiyor değil mi ?
minicik bir bebek nasıl değiştiyriyor sağsalim alırsın kucağına inş. çook tatlıymış :)

Aycelce Hayat dedi ki...

hayat paylaştıkça ; Derya'cım bloğuma hoşgeldin güzel yorumun için de teşekkürler , lcw'nın bebek reyonunu haliyle ben de yeni keşfettim:)

senemcim ; sorma ya sorma suan her şey onun üzerine planlı durumda :)

Aktuelmoda dedi ki...

Sağlıkla gelsin prenses de bu cici battaniyeyi güzel günlerde kullanın canım..Sıkıntısız güzel bir hamilelik dönemin olsun inşallah,çok güzel bir süreç,keyfini sür..Kocaman sevgiler,öpücükler..

Aycelce Hayat dedi ki...

Aktuelmoda; amin canım güzel dileklerin için çok teşekkür ederim.:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...