14 Aralık 2012 Cuma

MİYADI DOLAN ORİFLAME ÜRÜNLERİM





Hepimizin dolabında yıllanmış ürünler eminim ki vardır. Geçtiğimiz günlerde makyaj malzemelerimin bulunduğu dolabı temizledim, Oriflame ürünlerinin çokluğundan onları ayrı yazı olarak paylaşmak istedim.
Bu palet ben daha lisedeyken yani 2003-2007 yıllarını kapsar o dönemden kazandığım palet. Ağır makyajı sevmediğimden renkli farlarla da aram olmadığından yıllarını benim dolaplarıma harcadı zavallıcık.

Bu ferahlatıcı etkili ayak kremi henüz bitmedi çok da eski değil ama nedense kullanamadım.Bitmediği için ve yeni sayılır durumda olduğu için kendi dolabımdan çıkarıyorum.Annem kullanmak isterse ona gidecek.


Bu pırıltılı allık teeee 2008 'de Bulgaristan'a gittiğimde yengemden almıştım.O da orada oriflame direktörü.
Çok hafif renk veren daha çok yüzünüzde pırıltı bırakan bir allık. Aslında çok severek kullandım bir dönem ama  4 yıldır bende olunca artık kullanmaya çekiniyorum. O yüzden byebye güzel allık.


Bu pudra da bakmayın böyle kullandığıma bilinçsizce kullandığım bir ürünmüş meğer bu çünkü benim tenime göre oldukça koyu. Ama yıllar önce  Aycel ne anlar makyajdan almış işte (hala anladığım meçhul :P ), sonra da atmaya kıyamıyor ama malesef yapılcak bir şey yok.


Bu mini far seti çok çok iyi hatırlıyorum 2006 senesinden. Hatırası var ; şimdiki eşim ozamanlarki haliyle eş adayımın teyzesiyle ilk tanışmamızda bana hediyesiydi.Dedim ya farlarla aram pek yok.O günden bugüne sapasağlam saklamışım ama şarap değil ki bunlar yıllandıkça güzelleşsin. Buna da elveda.


Bu üçlü törpülerle de malesef vedalaşıyorum.Çünkü çok kullandım artık ne derece işlevini yapacak durumda bilmiyorum ama sanırım yenilemenin vakti geldi.


Bu mini kutulardaki rujları da ben yapmıştım.Danışmanlık dönemimden elimde olan oriflame tester rujlarını eriterek bu iki farklı renk ruju elde etmiştim. Ama kurumuşlar,süremiyorum..O yüzden bunlara da bye bye diyip  ''good bye my love good bye'' şarkısını armağan ediyorum.

2 yorum:

herşey tadında dedi ki...

hepsi çok güzel
o küçük far setide harika
ama atmak lazım dediğin gb baya eskimiş hepsi olsun yavaş yavaş alırsın canım tenilerini
allah sağlık sıhhat birde para versin;)

Aycelce Hayat dedi ki...

aynen canım zaten ihtiyacım da yok. elimde daha milyn ürün var bn gide gide bir göz kalemi bir rimel tamamlıyorum makyajımı

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...