30 Aralık 2012 Pazar

OKUDUĞUM / OKUYACAĞIM KİTAP


Geçtiğimiz hafta aldığım Sue Moorcroft'un  ''Sana Bir Sır Vereceğim '' kitabını bitirdim. Ben filmlerde de kitaplarda da romantik-komedi türlerini tercih ediyorum. Kitap okumayı bir şeyler öğrenmek bilgilerime bilgi katmak için değil, hayali kişiliklerin komik,zaman zaman hüzünlü, zaman zaman hınzır maceralarına ortak olmak için okuyorum. O yüzden okuduğum kitaplar ya gençlik serileri ya da böyle bir amaca hitap etmeyip tatlı komik dille anlatılmış yaşam hikayeleri olur.

Sana Bir Sır Vereceğim para konulu bir kitap.Entrikalar,yalanlar,sırlar, hüzünler,mutluluklar vs. her şey paranın etrafında dönüyor.Sırlar istenmeyen zamanda ele verilince de iş işten geçmiş oluyor.Daha çok merak ettiklerinizi netten araştırabilirsiniz. Ben severek okudum.

Yeni başladığım kitapsa ;

Sophie Kinsella'nın Umutsuz Romantik.Bu kitabı bugün aldım.Henüz okumaya başlamadım ama seveceğimi düşünüyorum. Sophie Kinsella benim kalemini çok sevdiğim bir yazar.Eminim bu  kitabı da oldukça güzeldir.
Arka kapağında kitabın ufak bir özeti var.
Buyrun sizi burdan alıyım;

IYYYK, ayakkabı alıp da alttaki etiketi çıkartmayan kokoşlar gibi hissettim bak kendimi. Fiyat etiketini çıkartmamışım.Affola.

14 yorum:

koyukirmizi dedi ki...

Aaa bu kitap benim gözümden nasıl kaçmış canım. Bayılırım ben Sophie Kinsella'nın kitaplarına =))

Aycelce Hayat dedi ki...

ben de sophie kinsellayı çok seviorum canım, d&r dan aldım ama ankarada nerde vardır bilmiorum ama d&r ın online alışveriş sitesi var ordan aratabilir sipariş verebilirsin stoklarında varsa

cicileydi dedi ki...

umutsuz romantik
sevdimm ;) alıcam tşkler

Aycelce Hayat dedi ki...

cicileydi ; ben de kabını sevdim +yazarı da seviyorum zaten aldım bakalım içi nasıl çıkıcak

kampet dedi ki...

Bu kitabı okudum çok güzeldi herkese tavsiye ederim . Aşka dair ne kadar duygu varsa bütün duygu yoğuluğu çeşitliliğini yaşıyorsunuz.

öznur dedi ki...

Canım sağlıklı,huzurlu bol kazançlı sevdiklerinle beraber musmutlu bir yıl diliyorum.


Aycelce Hayat dedi ki...

kampet; bakalım ben de okuyunca neler görücem

öznur ablacım çoook teşekkürler,tüm güzel dileklerin gibi ben de sana çok çok daha fazla güzellikler diliyorum :)

Rainbow Gatherer dedi ki...

umutsuz romantik çok tatlı bir kitaba benziyor =) okuduktan sonra yorumlarını merak ediyorum.mutlu yıllar=)

Aycelce Hayat dedi ki...

Rainbow ; evet dışından çok tatlı okuyunca yorumlucam hemen . henüz başlayamadım kitaba ama bakalım .

Esra Ebru Bolat dedi ki...

Eğer kitap takası falan yapıyorsanız ben talibim bu iki kitabı da merak ettim :) Ben sıfır alınan kitaplardan çok birilerinin okuduğu HATIRALI kitapları okumayı daha çok seviyorum..
Ya da bir çekiliş düzenlerseniz umarım kitap da eklersiniz :)

AYSEL KAYA dedi ki...

esracım takas yapmıyorum canım, eğer 2.el ktapları seviosan sahafçıya gidebilirsin.
çekiliş düzenlersem kitap da koyarım tabi ki.

Esra Ebru Bolat dedi ki...

Sahaf bulamıyorum. Ya aslında buluyorumda ( yaşadığım şehirde - kahramanmaraş - ) okunamayacak halde oluyorlar genelde.İşi layığıyla yapan bşr yer yok burada onu rahatlıkla söyleyebilirim yani :)

cakir.derya dedi ki...

Merhaba arkadaşlar "Umutsuz Romantik" Sophie nin kitabı değil.
Ama Aycelce'nin bahsettiği türde keyifli bir kitaptır...

AYSEL KAYA dedi ki...

cakir.derya ; düzeltmen için çok teşekkürler. Kitabın ön yzünde Sophie'nin yorumunu dikkatsizliğimle yazarının o olduğunu sandım :) Harriet Evans'a haksızlık mı ettik kalemini Sophie'ye benzeterek iltifat mı ettik bilemedim ama tekrar teşekkürler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...