14 Aralık 2012 Cuma

ORİFLAME RUJLARIM


Oriflame Beauty Ravishing Rose 18463 ( 3 katmanlı kıvamı yumuşacık hem nemlendiriyor,hem rengini  hem                           de pırıltı veriyor)


Oriflame Very Me Neon 23465 (Benim kullandığım kırmızı olan, rengini dudaklarında görebilmeniz için biraz fazlaca sürmeniz gerekse de nemlendirici özelliğinin fazlalığı dudakları yumuşacık yapmaya yetiyor)


Oriflame Beauty Soft Coral 22475 ( Tasarımı çok hoş güzel bir kırmızı, fakat sürümü diğer rujlarına göre biraz sert)


Oriflame Beauty Power Shine Red Ovation (Resimde ne kadar belli bilmiyorum ama bu rujun pırıltılarına bayılacaksınız)


Oriflame Beauty Love Pink 22630 (Benim favorim işte bu, 3 katmanlı ortasındaki renkli ve pırıltılı katman kalp şeklinde,dışında nemlendirici renksiz katman ve dışında da kendi renginin bulunduğu katman var, geçen sene sevgililer günü kampanyasındaydı ,inşallah bu sene tekrar çıkar.)



Sağdaki resimler ; Google görsellerinden alıntıdır.

6 yorum:

herşey tadında dedi ki...

bu ay indirimdeyken bende sipariş verdim power shine ruju fakat daha önce hiç kullanmadığım için tedirgin oldum dudaklarımı kuruturmu die çünkü benim için büyük bi problem dudak kuruluğu evet şimdi bilir kişi olarak sana soruyorum ayselim yapısı nasıl????;))

Aycelce Hayat dedi ki...

herşey tadında;canım power shinelar fena değil dudaklarını kurutmaz ama çok da nemlendirme özelliği bekleme , dudakların kuruyorsa katmanlı rujlardan tavsiye ederim.

herşey tadında dedi ki...

tamam tatlım sağol
dün gittim gaziemir halkeğitime
in cin top oynuyordu kimseyi bulamadım anlıcağın sanırım vazgeçtim

Aycelce Hayat dedi ki...

hadi ya şuan zaten kayıtlar olmaz bence şubat gibi hani ikinci dönemmiş gibi düşünürsen ozaman kayıtlar olabilir. valla ben izmiri inan çok bilmiyorum 2 yıldır burdayım sarnıçta, başka bildiğim yerler olsa söylerdim ama aklımdasın çevreden duyarsam kurslarla ilgili bir şeyler haber veririm sana.

hayat paylaştıkça dedi ki...

hepside birbirinden güzelmiş.Güle güle kullan.En sondaki ruja bayıldım

Aycelce Hayat dedi ki...

hayat paylaştıkça ; ahh o ruj bitmesin die binbir takla atabilirim, benim de favorim.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...