25 Aralık 2012 Salı

U.S. POLO ASSN. ALIŞVERİŞ


Eşim uzun süredir dilinde olan Polo markasının kazaklarına kavuştu.Bugün yıldönümümüz bu vesileyle geçtiğimiz günlerde gittiğimiz GAZİEMİR OPTİMUM AVM'deki Polo mağazasından 2 adet kazak seçti kendisine.
Mutluluğunu görmeliydiniz :)


Bu kazağa ben bayıldım. Alışverişte ben de o da ayrı ayrı gezdik. Benim yanımda kız arkadaşım, eşimin yanında da arkadaşımın eşi vardı. Böylece eşimin de giyim zevki olduğunu az çok anlamış oldum :)

Kazağın üzerinde duruşunun tam resmi yok ama aşağıdaki resimde az biraz gözüküyor.



Bu yeşil de çok güzel. Işığı tam ayarlayamadığım için burda rengi tam belli değil ama yakın çekim olan fotoda daha net görebilirsiniz. Henüz bunu giymedi ama sanırım bu akşamki yemekte giyicek.


Rengi böyle canlı mı canlı bir yeşil bu yakın çekimde bile tam canlılığı belli olmamış ama önemli değil. Eşim seve seve giyecek. :)

Bu arada tabi bize nice güzel yıldönümleri :p

6 yorum:

SÜSLÜ ve PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Daha nice mutlu yıllar olsun :)Canım seneye minik bebeğinizle kutlayacaksınız ne güzel.<3

Aycelce Hayat dedi ki...

Süslü'm ; çok teşekkürler. kısmet keşke o günler gelse de görsek.:)

tini tani dedi ki...

You are a miracle!
I'm your new follower. I invite you to my blog, I'll wait
tini-tani BLOG

SeaBelle Cinar dedi ki...

selam bloğunu yeni keşfettim artık bende varım.eşinle ve minik kızınla nice sağlıklı seneler inş.Ayselcim bebişi allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inş.
bende beklerim sevgiler :)

Aycelce Hayat dedi ki...

tini tani ; welcome to my blog. I'm following you ,too. and also nice to meet you :)

Aycelce Hayat dedi ki...

SeaBelle Cinar; bloğuma hoş geldin, güzel gileklerin için de çok çok teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin. ben de bloğuna ışınlandım hemen:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...