11 Aralık 2012 Salı

WATSONS ALIŞVERİŞİM


Selamlar; Bir video daha çektim bu sefer ilkiinden daha amatör :)) kendi kendime de güldüm durdum ama bir defa daha baştan sona çekmeye üşendim. Kusurlarıma bakmayın nolur.

Videoyu izlemek istemeyenler için ürün görsellerini de paylaşıyorum.Merak ettiğiniz ürün hakkında yorum bırakabilirsiniz.


Soldan sağa ;  Watsons Smiley World Kulak Temizleme Çubukları ( Aaaah o jelatin kendi kutusunun deseni olaydı )
                       Cosmo Shop Aseton
                       Bb Krem (BLEMISH BALM CREAM)


Selesta Life Sabunları ve Otacı Otal sabunu.


Down Under Natural's Aloa Vera ve Hindistan Cevizi Özlü Şampuan ; İlk kez kullandım şimdilik oldukça iyi gibi bakalım ilerleyen kullanımda aynı etki devam edecek mi.


Solingen Törpü


Adidas Special Edition Body Spray

4 yorum:

PRENSESİN LEZZETLERİ dedi ki...

Hepsi cok guzeller canim video cekimin super olmus

Aycelce Hayat dedi ki...

Prensesin lezzetleri ; :)) teşekkür ederimm.

koyukirmizi dedi ki...

Kulak çubuğuna bende aynen senin verdiğin tepkiyi vermiştim. Baya hayal kırıklığı yaşadım görünce =) Aldıklarının hepsi çok güzel. Güle güle kullan =) Bu arada videonu da çok beğendim. Bence gayet güzel olmuş =)

Aycelce Hayat dedi ki...

koyukırmızı; canım videoyu beğenmene sevindim ben izleyince beğenmiyorum sesim çok farklı geliyo :) bi de arada tekliorum ııı mmm falan :D kulak çubuğu da nazar boncuğu olsun napalım.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...