18 Aralık 2012 Salı

WATSONS BB KREM / ÜRÜN YORUMU

ŞURADAKİ YAZIMDA WATSONS ALIŞVERİŞİMDEN BAHSETMİŞTİM. O GÜNDEN BERİ DE BB KREMİ DÜZENLİ OLARAK KULLANDIM. KREMİN VAAT ETTİKLERİNİ NE DERECE CİLDİME ETKİ ETTİ BİLMİYORUM AMA ONU KULLANMAYA BAŞLADIĞIM GÜNDEN SONRA BUGÜN YÜZÜMDEKİ SİVİLCELENME YAYILDI.
YAĞLI BİR CİLDE SAHİBİM ACABA KREM YARAMADI MI YOKSA SİVİLCELER BAŞKA BİR DURUMDAN DOLAYI ÇIKTI DA BEN BB KREME Mİ BAĞLIYORUM BİLEMEDİM. EMİN OLMADAN DA ÜRÜNÜ KÖTÜLEMEK İSTEMEM AMA DEDİĞİM GİBİ VAAT ETTİKLERİNİ NE DERECE YAPMIŞTIR BİLMİYORUM AMA SÜRÜLDÜKTEN SONRA GÖZLE FARK EDİLİR, WAAAOOWW DEDİRTEN HER HANGİ BİR DURUM SÖZ KONUSU OLMADI BENDE.


RESİM KOYUKIRMIZI'NIN BLOĞUNDAN ŞURADAKİ YAZISINDAN ALINTIDIR.

6 yorum:

It-Girl dedi ki...

Selam,
Blogumdaki yılbaşı çekilişine senide beklerim.
http://www.catchtheitgirl.com/2012/12/ho-ho-ho-ylbas-hediyeleriniz.html

Sevgiler:)

koyukirmizi dedi ki...

Bende begenmeyip bir köşeye atmıştım. 3-4 ay sonra açtığımda renklerinin ayristigini gördüm. Kokusu fln da bozuktu. Olduğu gibi çöpe atmak zorunda kaldım :(

herşey tadında dedi ki...

benim cildim karma ama
genede sivilce oluyor
çok ihtiyacın yoksa bence sadece nemlendirici kullan ben salyangoz kreminden memnunum yüzümü temizlerken dahi artık o temizleyiciler sivilce yapıyor
insan ne kullancağını şaşırıyor
valla artık makyaj temizleme için çoğu arkadaşım gb bende dalin bebe şampuanı kullanca sanırım

Aycelce Hayat dedi ki...

ıt-girl ;teşekkürler,inceleyeceğim.

koyukırmızı ; of aman ya deli oluyorum okadar abartılıyo sanki dünyanın icadı gibi ben alıyorum fıss.

herşey tadında ; nemlendirici de kullanıyorum onlarda problemim yok da bir anda sivilcelendim ya..:(

Aydan Yumrukcu dedi ki...

Canimm bence bu BB kremler medyada cok abartildi diye dusunuyorum, ben de maybelline bb krem aldim 1 kere kullandim ama cok memnun kalmadim.bakalim birkac kere daha kullaniyim olmazsa nemlendirici niyetine evde kullanirim :))

Aycelce Hayat dedi ki...

Aydan; bence de fazla abartıldı canım, gereksiz bir şey,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...