3 Aralık 2012 Pazartesi

YENİ YIL TEMALI OJE DESENİM


NE ZAMANDIR DESEN ÇALIŞMIYORDUM. VAKTİMİN OLMAYIŞINDAN DEĞİL, HAMİLELİĞİN HORMONLARIMDA YARATTIĞI TEMBELLİK ETKİSİNDEN. DEĞİL DESEN ÇALIŞMAYA , OJE SÜRMEYE BİLE ÜŞENİYORDUM DESEM YILIN EN TEMBEL BLOGGER ÖDÜLÜNÜ BANA VERİRLER Mİ ACABA :)?

MALUM GELEN YENİ YIL OLUNCA KOMBİNLERİMİZDEN AKSESUARLARIMIZA OJELERİMİZE KADAR ÜSTÜMÜZ BAŞIMIZ YENİ YIL TEMALARIYLA DOLUYOR.
TEMEL RENKLER DE KIRMIZI,YEŞİL,ALTIN SARISI, BEYAZ ...

GELELİM YAPILIŞINA ;


YAPILIŞI OLDUKÇA BASİT;
İLK OLARAK BEN İLK KAT İÇİN ALTIN SARISI SİMLERİ OLAN BİR OJE TERCİH ETTİM.(PERFECT)
SONRA DESEN DİSKLERİMDEN BİR ÇİÇEK DESENİ SEÇİP KOYU YEŞİL RENKLİ BİR OJEMLE(ALIX AVIEN) TIRNAK DİPLERİME BASKISINI YAPTIM.
KIRMIZI RENKLİ OJEYİ DE(AVON) HAFİF YANDAN OLACAK  ŞEKİLDE ÇİÇEĞİN ALTINDAN SÜRDÜM. ÇİÇEK DESENİYLE KIMIZI OJENİN ARASINDA GEÇİŞ SAĞLAMAK İÇİN AYNI KOYU YEŞİL OJEYLE SINIR ÇİZDİM.
YEŞİL OJEYLE KENARLARA YAPRAK YAPIP BEYAZLA(GOLDEN ROSE) GÖLGELEDİKTEN SONRA EN SON DA ÜZERİNE FLORMAR'IN KOKULU OJELERİNDEN OLAN TARÇIN KOKULU OJESİNİ SÜREREK BİTİRDİM.


SIRA SİZDE ;  EĞER YENİ YIL TEMALI OJE DESENİMİ BEĞENDİYSENİZ VE BEN DE YAPARIM DİYORSANIZ BUNU BİR MİM OLARAK KABUL EDEBİLİRSİNİZ.
BAKALIM NELER ÇIKICAK. :)



6 yorum:

SÜSLÜ ve PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Ellerine sağlık canım.Avon kırmızısı ne kadar tok ne kadar güzel :)

Aycelce Hayat dedi ki...

süslüm; 2 kat yalnız o. ilk katla malesef böyle durmuyor ama çabuk kuruması +'Sı.

herşey tadında dedi ki...

seviyorsun sen uğraşmayı
çokta hoş oluyor genelde yaptığın el emeklerin
bu da çok şirin olmuş;)

Aycelce Hayat dedi ki...

herşey tadında ; teşşekkür ederim.beğenmene sevindim.

Pearl Fairy dedi ki...

:)

Çok hoş olmuş tırnaklar; evde nasıl koruyorsun onları iş yaparken :)

alttaki bebek ayakları desenlerine bittim...

bu arada allah analı babalı büyütsün inşallah,senin gibi güzel bir insan olsun büyüyünce:)

Aycelce Hayat dedi ki...

Pearly Fairy; valla inan ki koruyamıyorum, aynı gün akşamında uçlardan çıkmış oluyor :) o yüzden deseni yapar yapmaz fotoğralıyorum :P

güzel dileklerin için de ççok teşekkürler ,çok mutlu oldum :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...