25 Aralık 2012 Salı

YIL DÖNÜMÜ YEMEĞİ


Dün eşimle evlilik yıl dönümümüzdü.Aynı zamanda da babamın da doğum günüydü. Tek taşla iki kuş vurarak ailecek yemeğe çıktık.Her zamanki gibi Gaziemir'deydik.(TEPE RESTAURANT & CAFE)
Ailecek göbekgiller ailesi olduğumuzdan bendeki henüz çok belli değil :)


Servislerinden fazlasıyla memnun kaldık. Tepe'ye sürekli gidiyoruz. Akşam yemeğine ilk kez gittik ve kesinlikle pişman değiliz çünkü tıka basa yedik içtik çok uygun fiyatla da kalktık.
Eşimin üzerindeki kazak da ŞU yazımda bahsettiğim,rengini tam göstermedi dediğim kazağı.


Yemeklerden sonra çayla birlikte gelen tatlı ikramları için de burdan teşekkür etmiş olayım.Ama malesef onları fotoğraflayamadım.

GELELİM MAKYAJA ;

Düğün dernek olmadığı sürece aşırı makyajdan ziyade sadece göz makyajı yeterli benim için.Bu akşam da aynı şekilde cildime çok özen göstermediğimden sadece göz makyajımı gösteriyorum. Konunun profesyonellerinden affola.



Bu Hello Kitty Nevresim Takımı da (KARACA-HOME) annemin bize yıldönümü hediyesi. Prenses için nevresim takımı. Sabırsızlıkla bunları kullanacağım günleri bekliyorum...

Sağlıkla nice güzel yıllarımıza.

8 yorum:

Selma's world dedi ki...

nice güzel yıllara cnm.

Aycelce Hayat dedi ki...

teeşekkürler Selmaacım:)

PRENSESİN LEZZET VE HOBİLERİ dedi ki...

Daha nice guzel yillariniz olsun insallah ailecek canim hep boyle yuzunuz gulsun bir omur boyu bu birlik beraberlik ve huzurunuz daimi olsun,bebisinizide sagklikla kucaginiza almayi nasip etsin insallah rabbim
Canim cekti yahu az banada yolla sekerim:-) o hello kittye bittim hastasi olarak:-) anneciginde cok zevkliymis canim gule gule kullansin insallah minik prensesin:-)

Aycelce Hayat dedi ki...

Prenses ; çook teşekkür ederim güzel dileklerin için. vallaa senin marifetlerinin yanında bizim yediklerimiz deve de bit. hello kitty ben de çook sevdimm .:)

Serap Tan dedi ki...

canım, eşinle mutlu nıce yıllarınız olsun ınsallah! makyajını da cook begendım, sevgiler!

Aycelce Hayat dedi ki...

Teşekkür ederim Serap'cım. :)
öpüldün.

7-24makyaj dedi ki...

Göz makyajına bayıldım! :)

Ayrıca nice mutlu yıllar:)

Aycelce Hayat dedi ki...

7-24makyaj ; çok teşekkür ederim, senin kadar başarılı olamasam da kendimce yapıyorum birşeyler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...