9 Aralık 2012 Pazar

YÜZÜM İÇİN KULLANDIKLARIM


GARNIER'in Pure Active serisinden ExfoBrusher  temizleme jeli ; Bu ürünü tamamen bitiremedim içinde biraz daha var fakat uzun süredir kullandığım için fırçaları arasında kararma farkettim. O yüzden bunu bitenler listesine ekleyeceğim.Ama bugün hemen yedekledim bile.Önümüzdeki günlerde bugünkü Watsons alışverişimle ilgili yazı hazırladığımda ayrıca bahsedicem ama yağlı cildiniz varsa muhakkak tavsiye ederim.

Maybelline New York 2'si 1 arada göz makyajı temizleme losyonu ;  Bu üründen çok memnunum. Hassas gözlere uygun göz makyaj temizleme losyonu olmasına rağmen ben komple yüzümdeki makyajı temizlemek için de kullanıyorum.Gramajına oranla fiyatı da oldukça uygun.

Oriflame Optimals Oxygen Bost  ; Bu seriden yüz spreyi ve kremini kullanıyorum. Tüm yaş grubu ve tüm cit tipleri için uygun bir ürün. Kullanımdan sonra cildiniz yumuşacık olmakla birlikte makyajdan arındırdığınız temiz cilde uyguladığınızda cilde hafiflik hissi de veriyor. Ben aynı zamanda düzenli olarak kullandıktan sonra cilt rengimde de açılma ve canlı görünüm etkisini de farkettim. Olgun ciltlerden ziyade daha genç yaştaki kızlarımıza tavsiye ederim.

2 yorum:

Didem Taner dedi ki...

Garnier'ın o ürününü merak ediyorum. Acaba siyah noktalar için yararlı olur mu? o yüzden alıp almamak konusunda kararsızım. Bir de cildim kuru acaba bu ürünü önerir misin siyah noktalar için.

Aycelce Hayat dedi ki...

Didem Taner ;birebir siyah noktalar için işe yaramıyor bence. bende de var fakat giderdiğini söyleyemem. sadece siyah noktalar için bir temizleyici arıyorsan bunu önermem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...