2 Ocak 2013 Çarşamba

2012'NİN SON ALIŞVERİŞİ VE YILBAŞI MENÜMÜZ


Boza çok sevdiğim içeceklerin arasında. Yalnız sadece bu Bulgaristan bozasını içebiliyorum.Kırmızı kapaklı olan. Bir de sarı ve mavi kapaklıları var ki onlar bana ekşi geliyor. Şanslıyım ki İzmir'de Bulgaristan'dan gelen gıdaları bulabiliyoruz. Yoksa eşim yanmıştı.Düşünsene ben kırmızı kapaklı Bulgaristan bozası istiyorum desem adam kalkıp Bulgaristan'a gitmek zorunda kalcak :)) Allahtan aşermelerim okadar uzun boylu değil.


Kahve dediğin Starbucks'tır benim için. White chocolate mocha ise favorim. Eve aldığımız filtre kahveler arasında da bir numaralı tercihimiz soldaki Medium Guatemala Antigua. .

GELELİM MİNİ WATSONS ALIŞVERİŞİME ;


Bildiğinden şaşmayacaksın arkadaş.Geçenlerde watsons'tan kendi ürünlerinden olan asetonu almıştım. Aman Allah'ım diyorum.Öyle bir kokusu var ki ölüyü diriltir.....Bundan sonra parmex'ten başka marka aseton kullanmam.


Makyaj temizleme mendillerini hep merak etmiştim. Watsons'dan bu mavi ambalajlı olanı aldım. Derinlemesine temizlik konusunda üstün başarılar beklemeyin ama hafif makyajını temizlemede oldukça iyi.Kokusuna ise bayıldım. Bebek kolonyaları gibi ,mis..

İçeriğini merak edenler için ;



İlerleyen günlerde bu ay içinde kullandığım ürünlerden oluşan bitenler yazısı yazıcam.Orda görüceksiniz ki vücut kremim bitti.Tercihim yine watsons'un bu yaban mersini ve nar özlü kremi oldu. Henüz kullanmadım ve daha önce kullandığım bir ürün de değil umarım severim.


Teknosa'dan da bu Logitech hoparlörü aldık.Biliyorsunuz ki ailemden uzaktayım.Skype görüşmelerimizde laptopun ses seviyesi onları duymamıza yeterli gelmediğinden pc'miz için alınmıştır kendileri.


Gaziemir'deki Bebekreyonu'nu bileniniz vardır. Geçtiğimiz günlerde oraya da bir uğradık fikir amaçlı. Bu minik emziği görünce dayanamadım aldım.Cuk cuk emsin bebeğimiz :)

2012'NİN ALIŞVERİŞLERİ BUKADARDI. 2013 SANIRIM BOL ALIŞVERİŞLİ GEÇİCEK BİZİM İÇİN :)

SIRA YENİYIL AKŞAMINDAKİ MENÜMÜZ VAR ; ÇOK AYRINTILI ANLATMICAM.DİREK FOTOĞRAFLARLA BAŞBAŞA BIRAKIYORUM SİZİ...










NİCE SAĞLIKLI, MUTLU ,HUZUR DOLU YILLARA.

22 yorum:

Selma's world dedi ki...

harika yemekler yapmışsın cnm. afiyet olsun iyi seneler :)

Aycelce Hayat dedi ki...

teşekkürler Selma 'cıımmm.iyi senelerr

SÜSLÜ ve PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Canım nefis şeyler yapmışsın yine.Nasıl atom karınca gibisin maşşallah.<3

sevda s. dedi ki...

Yemeklere bayıldım :) Ellerinize sağlık. Mutlu yıllar :)

ÇokoPrensin Annesi dedi ki...

Yemekten dönmüştüm ama fotoğrafla iştahımı kabarttı:) Bu arada doğumdan sonra da bozaya devam, süt yapıyor;)

Aycelce Hayat dedi ki...

Süslü'm; yok canım atom karıncalık kadar değilim annemlerin yardımını da aldım tabi :)

sevda s.; beğenmene sevindim , teşekkür ederim :)

Çoko anne; evet ben de öyle duydum. zaten elimizin altında istediğim her an bulabiliyorum bol bol da tüketmeye çalışcam bakalım inş. süt sorunu yaşamam :)

Ayshe Rose dedi ki...

Harika bir post olmus :)

www.stylishtimes.net

Aycelce Hayat dedi ki...

Ayshe Rose; teşekkürler canım beğenmene sevindim.
(uzun süredir takipçinim)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

İstahim kabardi yine hamarat hatun ellerine saglik iyi seneler diliyorum canim:-)

Aycelce Hayat dedi ki...

Özlem'cim buyur gel sana da yaparım :)
iyi senelerr sana da:)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

Oooy sagol canim benim yemis kadar olduminan ama bigun gelicek olursam sadece mamalarlarla kurtulamazssin o guzel ojelerinden ve tirnaklarimada nail art isterim oje ikonu ilan ediyorum seni hele o bebek ayaklarini nasil yapmissin yaaa masallah valla surekli takipteyim seni:-)

Aycelce Hayat dedi ki...

Özlem ;bebek ayakları en kolayı yahu :)) daa problem şu ki başkasına kendime yaptığım gibi yapamıyorum :)) yeteneğim kendime has şimdilik . aklımda bulunsun nasıl yapıldığını videoda gösteriyim bir gün. çok çok kolay

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

En kolayimiiii sekerim sana gore en kolayidir tabi yaw:-) oje ikonun benim:-) supersin ya video bekliyorum ozaman en kisa zamanda cunku bende yapmak istiyoruuuuum hatta mimleyebilirsin beni:-)

Aycelce Hayat dedi ki...

Özlem'cim inanmıcaksın ama suan o desenin yapılışıyla ilgili videoyla cebelleşiyorum sırf senin için ama pc kamerasından olunca çook zor oluyo :)) inşallah yapcam en kısa zamanda yarın ya da öbürgün eklicem canım :D

Matruşka dedi ki...

ohh ne guzel şeyler onlar oyle karnım acıktı bırden hazırlanışı harika hamaratsınız baya:p arnavut goçmenym bnde bozaya bende bayılırım yaa 13'e yıyerek gırmıssınız bolbol butun bır yılınız bunları sureklı yapmaktan geçerse yandınız :))

Aycelce Hayat dedi ki...

Matruşka; valla dediğin gibi yapmaktan ziyade 2013 yiyerek geçerse daha çok yandık tartılar düşmanımız olcak :)

Matruşka dedi ki...

Neyse Artık dikkat ediciğiz cinim ben birşey yediğimi hatırlamıyorum şanslıyım bak herzamanki gibi şekersiz sade kahvemi içiyordum :]

Aycelce Hayat dedi ki...

Matruşka; kahveleri çayları ben de şekersiz içiyorum AMMMAAAAA yanında yediğim çükülatelar , püskevitler ........ :))

мa†ruʂƙa dedi ki...

ohh ohh yandn yandan göTür canım afiyetler şekerler ballar olsun sana yee yee sonra verirsin kilo olursa ama yapın ince sanmam çok kılo alasın :)

Aycelce Hayat dedi ki...

matruşka ; yapım çok da ince değil kiloya çok müsaitim aslında ama yediklerimi dengeliyoru diyelim.:)

мa†ruʂƙa dedi ki...

Resimlerden gördüğüm kadarıyla kemik yapına dedım cnım tabı ne kadar anlaşılabılır buradan bılemedim ama affet :)

Aycelce Hayat dedi ki...

matruşka; yok canım ne alaka affet maffet ne güzel iltifat ettin işte :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...