29 Ocak 2013 Salı

AVON - MİNİ ALIŞVERİŞ


Avonun bir önceki kataloğundan aldığım ürünler bunlar. Oriflame danışmanı olarak Avon da kullanmamda bir sakınca bence yok.:)


Solutions serisi göz bakım kremi. Kapağını çevirme konusunda biraz zorlansam da fena sayılmaz.25 yaşına ramak kala başladığım bu göz bakım kremini henüz yorumlayamıyorum.Çünkü zaten çok problemli bir göz çevresine sahip değilim. Tamamen erken önlem amaçlı kullandığım bir ürün. 


Viva by Fergie ; Henüz kullanmaya başlamadım. İlk açtığımda bir fıs kolumda denedim. Hımm ben şekerli kokuları daha çok sevdiğimden bana biraz değişik geldi. Ama aradan saatler geçmesine rağmen parfümün kokusunun burnuma gelip durması da kalıcılığının bir belirtisi. Hafif ekşimsi kokuları sevenlere tavsiye edebilirim.


Super Shock gel eyeliner ; Aslında siparişimde glimmerstick diamonds siyah göz kalemi vardı ama yanlışlıkla bunu göndermişler, danışmanı uğraştırmamak için bunu da denerim nolcak dedim.Gözde henüz kullanmadım.
Elimdeki glimmerstick bitmeden buna başlamıcam. Ama elimde yoğunluğunu ve rengini denemek için kullandığımda kalıcılığına hayran kaldım. Kuru ellerle ovaladığınızda dağılma ve çıkma olmuyor. Anca elimi yıkayarak çıkarabildim. Umarım gözde de aynı etkiyi verir de dağılmadan ,pandaya benzemeyen gözlerle dolanırız :)


9 yorum:

pembe mor alg dedi ki...

canm bende avonun city rush ını kullanıyorum harikaa

herşey tadında dedi ki...

çok fazla gözde dediğini görünce ayselim benim ismimi anıp durmuş kuzum gitmemek olmaz dedim;)
güle güle kullan avonda
make me wonder ve wish of love
parfümlerini çok sevdim seninkide çok güzel ohh fıs fıs sık;)
güle güle kullan aldıklarını

BOŞNAK KIZI dedi ki...

fergie parfümünü merak ediyordum ben de canım kalıcılığı dediğin gibiyse denenebilir :) güzel günlerde kullan hepsini :)

Aycelce Hayat dedi ki...

pembe mor alg; ben onu kullanmadım hiç.

herşey tadında; canım avondan ilk parfümüm benim.oriflame danışşmanı olduğum için yıllardır parfümlerim hep oriflame ydi.

Boşnak kızı; evet canım kalıcı gibi ama testerdan kokla da al. ben sanırım zorlanıcam kullanırken pek bana hitap etmedi malesef.

sevda s. dedi ki...

Güle güle kullan hepsini canım. Göz kalemini kullanmadım ama kullananlar memnun o kalemden :)

ömür inandı dedi ki...

parfümü bende merak ettim güle güle kullanın sevgiler:)

Aycelce Hayat dedi ki...

sevda ; ben de genelde olumlu yorumlar duydum o kalemle ilgli,bakalım deneyip görcez

ömür; teşekkürler canım.

Kybele Renkleri dedi ki...

Bu supershock kalemlerden genelde herkes memnun oluyor Aysel'cim. Parfümü merak ettim bulursam bakayım kokusuna.

Güle güle kullan..

Aycelce Hayat dedi ki...

Kybele Renkleri; evet o kalemlerden ben de hep olumlu şeyler duyuyorum bakalım ben ne dicem :9

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...