22 Ocak 2013 Salı

AYCELCEHAYAT BİR YAŞINDA


DOLU DOLU BİR YILI GERİDE BIRAKTIM BUGÜN. OLUR MU,OLMAZ MI, NASIL YAPARIM VS SORULARLA BAŞLAMIŞTIM BLOG YAZMAYA. ŞİMDİ GERİYE DÖNÜP BAKTIĞIMDA KEŞKE DAHA ÖNCE BAŞLASAYMIŞIM DİYORUM.
BURASI BAMBAŞKA DÜNYA.
BAZEN ; YALNIZLIĞIMIZA YOLDAŞ
BAZEN; ACILARIMIZA SIRDAŞ,
BAZEN ; SEVİNÇLERİMİZE ARKADAŞ...

SİZLERDEN ALDIĞIM GÜZEL YORUMLAR SAYESİNDE DAHA ÇOK YAZMA HEVESİ DUYUYORUM. BENİ BU YOLDA YALNIZ BIRAKMADIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.
BUNDAN SONRASI İÇİN DE ANLAŞALIM , AYNEN BÖYLE DEVAM :)


25 yorum:

BOŞNAK KIZI dedi ki...

daha nice güzel senelere canımm :)

gonca gp dedi ki...

Daha nice yıllara :)

pembe mor alg dedi ki...

DEVAM FISTIK;)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Bebişinle mutlu sağlıkla beraber nice yıllarımız olsun canım

Aycelce Hayat dedi ki...

HEPİNİZE Ç0KK TEŞEKKÜRLER GÜZELLERR :)

Selma's world dedi ki...

nice senelere cnm. severek takip ediyoruz.

herşey tadında dedi ki...

daha nice yıllara canım
kocamannn öpüyorum seni;)

Elif Nur dedi ki...

Blogunuzu henüz yeni keşfetmiş olmama rağmen yazılarınızı merakla bekliyorum, nice yıllara! :)

Aycelce Hayat dedi ki...

Selma's worl ve herşey tadında ; teşekkür ediyorumm , hep beraber nice güzel yıllara inşallah, dostluk daim olsun :)

Elif Nur ; bloğuma hoşgeldin canım , güzel yorumun için teeşekkür ederim :)

fazi dedi ki...

güzell yılları olsun. foto süpermiş.

herşey tadında dedi ki...

canım kıyamam sana
bende şimdi kemeraltına gidiyorum
http://fundaceyhanla.blogspot.com/
bu blogda çok kolay bir boyunluk gördüm şiş ve yün alcam
sende bak istersen çok hoşuma gitti sanada söylüyeyim dedim bakarsın birlikte başlayıp yayınlarız;)

Aycelce Hayat dedi ki...

Fazi ; teşekkürler canım hep birlikte güzel yıllara,

herşey tadında ; boyunluk kullanmıyorum kuzum ben ama incelicem bloğu. aklımda şuanda başka bir proje var yakında sölicem :) akşam başlıyorum ben de. prenses için tabiki :) şuan kendimden ziyade onu düşünüyorum :)

sevda s. dedi ki...

Nice nice yıllara o zaman :)

SÜSLÜ ve PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Daha çook yıllar geçecek minik prenses büyüyecek falan ohoo :)Biz hep buralardayız nasılsa ,yazmaya devam <3

Aycelce Hayat dedi ki...

Süslü'm ; inşallah canım ,temennim olabildiğince devam edebilmekk.. nice birlikte güzel yıllarraa :)

Kybele Renkleri dedi ki...

Nice nice yıllara Aysel'cim.. Minik bebeğini de nasıl süslediğini göreceğiz inşallah buralarda :))

Aycelce Hayat dedi ki...

Kybele Renkleri ; teşekkürler canım , inşallah sağlıkla o günleri de ggörebiliriz.:)

AtolyeKedi dedi ki...

Canım benim nice yılların olsun

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

daha nice uzun yıllara inşallah başarılarının devamını diliyorum canım,helede minik prensesin sağlıkla gelsin inşallah merakla bekliyoruz paylaşımlarını,evet bloğunun en güzel yanıda gelen yorumlar insanın çok hoşuna gidiyor görüntülenme sayılarını gördükçe daha bir azim geliyor:)herşeyin hepimiz için hep böyle güzel gitmesi dileğiyle dahada önemlisi çok güzel dostuklar ediniyoruz bu vesile ile,senide iyiki tanımışım cansın sen,öpüyorum kocaman:)

Matruşka dedi ki...

Canım seenn çok tatlısınnn ya çok şekersin o gülüşün helee maşallah nazar değcem şimdi söylemeden edemedimm :))
daha nice blog yazarlığına diyim bende..güzel kullanıldığı sürece çok güzel dostluklar olabiliyor insanın içi ısınıveriyor platonikde olsa uzakta olsa ankrda olsaydın görüşüverirdikk kız seninle bebişide görür idim ne güzell minicik olcak şimdi hayırlısıyla doğup büyür inş annesi,nazlı nazlı ağlıcakk ingaa ingaa diye ona iyi bak kendine iyi bak ..;)
SEVgilErimleee

Serap Tan dedi ki...

mutlu blog yılların olsun bebeğimmm!

Aycelce Hayat dedi ki...

AtolyeKedi; teşekkürler canım, hepbirlikte inşallah

Özlemmm ; canım benimm ben de seni iyiki tanıdım, enerjin inanılmaz güzel gelyor bana , hep birlikte nice yıllara inşallah.


Matruşka ; sen çok tatlısın yaa, beklerim herzaman izmire :)

Serabım ; hepbirlikte inşallah nice yıllara:)

koyukirmizi dedi ki...

Nice yıllara canım =)

Aycelce Hayat dedi ki...

koyukırmızı ; teşekkür ederim hep beraber inşallah

Değmesin Yağlı Boya dedi ki...

Hayırlı olsun..ömürlü olsun..neşeli olsun..daima :)
Sevgiler..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...