24 Ocak 2013 Perşembe

BİTTİ SANILAN KREMLERİ ATMADAN ÖNCE !


Görselde gördüğünüz Pregnacare (hamilelikte çatlak önleyici krem) sıkmama rağmen çıkmıyordu. Bildiğiniz cebelleşiyordum kendisiyle. Beni çıldırtmanın sonucunda kendisini cezalandırıp ortadan ikiye böldüm. :) Çok acımasızımdır. :)


Veee işte bana oynadığı oyun.!.  İçinde tonlarca ürün daha vardı.  



BİR ÖNCEKİ YAZIMDA Gratis'ten aldığım bu saklama kaplarının işime yaradığını söylemiştim. İşte sonuç bu. Atmak üzere olduğum krem 3 parça kutuya dolu dolu yetti.

Siz de bitti sandığınız kremleri atmadan önce elinizi kana bulamaktan çekinmeden ortadan ikiye kremlerinizi ayırın :)

8 yorum:

koyukirmizi dedi ki...

Çok mantıklı canım. Ben de atıyordum sürekli ta ki Balm Shelter'ı ikiye ayırana kadar. Az kalsın atıyordum ama 2-3 hafta daha kullanacak kadar ürün varmış içinde =)

gonca gp dedi ki...

Ahh en sevdiğim an bayılıyorum kremleri ortadan kesmeye dediğin gibi içinden de azımsanmayacak kadar çok ürün çıkıyor :)

BOŞNAK KIZI dedi ki...

heheh :) tasarruf etmenin eğlenceli yolu :))

tubitos dedi ki...

canım bu çatlak kremi nasıl işe yarıyor mu? eczaneden mi aldın

fazi dedi ki...

süper kutularmış çok sevdim. bu kremi ablamdan hatırlıyorum uuzn süre kullanmıştı nasıl memnunmuusn?

Aycelce Hayat dedi ki...

koyukırmızı; canım kesinlikle bir sre daha idare edebilcek kadar ürün kalıyor içinde.

gonca gp ; valla ben ilk kez yaptım , daha önce hiiç aklıma böyle bir şey gelmemişti ki bir blogda gördüm de denedim.


Boşnak kızı; aynen canım

tubitos ; düzenli kullandığında yarıyordur tabi canım. henüz gözle görülür bir çatlağım yok . şuan tabi yyorum yapmam zor çünkü günden güne geriliyorum anca doğumdan sonra söylerim etkili ya da değil diye, doğal yöntemlerle bitkisel ağlar bebe şampuanı kullananlar da var ama doktorum bunu önerdi ben de düzenli olarak kullanmaya çalışıyorum. Ben eczaneden aldım ama online olarak da bazı siteler satış yapıyr

fazi; şimdilik bir problemim yok kremin marifeti mi bilemiyorum :)

Eda Dolu dedi ki...

Ben de aynen bitmeye yüz tutmuş ürünleri böyle kesiyorum, içinden baya çıkıyor bazen 1 ay kadar gittiği bile oluyor. Gerçekten güzel bir çözüm :)
http://edawedding.blogspot.com/

Aycelce Hayat dedi ki...

Eda Dolu; bloğuma hoşgeldin ve yorumun için çok teşekkür eederim :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...