23 Ocak 2013 Çarşamba

FLORMAR'LA MAKYAJ // MAKE UP


ŞU YAZIMDA BAHSETTİĞİM FLORMAR ÜRÜNLERİMİ DENEMEK İÇİN MAKYAJ YAPTIM. FARLAR KONUSUNDA HİÇ BAŞARILI DEĞİLİM ÇOK DA SEVMİYORUM DA ASLINDA + BİR GÖZ KAPAĞIM DİĞERİNE GÖRE DAHA BÜYÜK. :)) O YÜZDEN GÖLGELERİ AYARLAYAMIYORUM GENELDE.. ONLARLA CEBELLEŞMEKTENSE RİMEL ,KALEM YETERLİ ASLINDA BENİM İÇİN. AMA MERAK EDENLERİNİZ OLDUĞU İÇİN DE ELİMDEN GELDİĞİNCE UYGULAMA YAPTIM.
                                                       UMARIM BEĞENİRSİNİZ.

FAR KULLANACAKSAM TERCİH ETTİĞİM BİR KAHVE TONLARI VAR BİR DE KLASİK SİYAH -BEYAZ..  MAVİLER ,MORLAR, PEMBELER AMAN ALLAH KORUSUN HİİÇ BANA GÖRE DEĞİL..


MASKARANIN MAKYAJSIZ GÖZDE DURUŞU.. UYGULAMA YAPAR YAPMAZ FOTOĞRAFLADIM. ÇÜNKÜ KİRPİKLERİMİ HİÇ BİR GÜÇ YUKARIDA TUTAMIYOR. İLLA YATCAKLAR AŞAĞIYA DOĞRU :) TEMBELLİK İŞTE NAPARSIN...


HAYIRLI KANDİLLER.

13 yorum:

SÜSLÜ ve PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Canımm,hamilelik seni daha da güzelleştirmiş,maşşallah :).
Kaşlarını da kalınlaştırdın sanıyorum,çok güzel olmuş.Flormar kendini yeniledi ve git gide geliştiriyor,eskisi gibi uyduruk ürünler üretmemeye başladı sanki.

Aycelce Hayat dedi ki...

Süslüm; kaşlarımı uzun süredir almıyorum kendim alıyım derken baya yamulttum kendi haline bıraktım iyice kalınlaşsın kuaföre öyle gidicem :) flormar da evet eskisi gibi değil oldukça güzel ürünler çıkarıyor artık

gonca gp dedi ki...

En sevdiğim tonlarda makyaj yapmışsın ve sana çok yakışmış :)

Aycelce Hayat dedi ki...

goncam bu tonları ben de çok seviyorum, teşekkürler:)

BOŞNAK KIZI dedi ki...

çok doğal olmuş makyaj canım kahve tonları çok yakışmış :)

Aycelce Hayat dedi ki...

Boşnak kızı ; tenkü fıstığım :)

gulsinem dedi ki...

merhabalar.. blogunu yeni keşfettim. sevgiler :)

koyukirmizi dedi ki...

Farın rengi çok güzel canım sana da çok yakışmış =)

herşey tadında dedi ki...

kız örgümü örmekten kimselere uğrayamadım ne kadar güzel olmuş far güle güle kullan çok yakışmış
demekki arada farda sürmek lazımmış demi;)
maşallah maşallah..

Aycelce Hayat dedi ki...

gulsinem; bloğuma hoşgeldin , öptüm çok çok :)


koyukırmızı; teşekkürler canım, farın renklerini ben de çok sevdim.

herşey tadında ; ehhe sağol canım beğendiğine sevindim. ör bakalım merakla bekliorum :)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

E kizimiz guzel ne yapsa yakisiyor haliyle,masallah ayselime

pembe mor alg dedi ki...

ben kahveyi çok severimki..bizim kızada çok yakışmış rimeli sevdim

Aycelce Hayat dedi ki...

Özlem; :)) teşekkürler canım benim.


pembe mor alg; teşkkürler fıstık, beğenmene sevindim

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...