24 Ocak 2013 Perşembe

GRATİS & WATSONS / MİNİCİK ALIŞVERİŞ


17-18 Ocak ' ta Gratis % 40 indirim yapmıştı. Tesadüf o gün de dışarıdaydım bi bakalım bakalım neler varmış dedim. 

İhtiyacımın olmayışından mıdır bilinmez bana çok aman aman bir indirim gibi gelmedi. Aynı Gratis aynı mağaza :) Biraz fazla dağınıktı ayrıca indirimli standlar.
Eli boş geldik boş çıkılmaz dedim minik bir kaç şey aldım ;


Benri pamuk ; Bir çok bloggerda gördüğüm bir ürün bu,daha önce kullanmadım ama severim büyük ihtimal. Bir pamuktan da zaten ne kadar çok şey beklenebilir ki.

Bu minik kaplar birbirine geçmeliymiş :) Ben ayrı sanmıştım , hatta ayrı olsaymış daha iyi olurmuş ama yine de işime yaradı.



Çift taraflı tırnak şeysi.. Nesiyse işte adını bilmiyorum :) Keşke uçlarında koruyucu kapakları olsaymış tozlanma durumuna karşı .


Bu 12'li peçeteler Watsons'Dan. İşime fazlasıyla yarıyor. Kronik faranjitli biri olarak yaz-kış çeşmelerim açık :)


9 yorum:

pembe mor alg dedi ki...

peçetelere bayıldımkii

BOŞNAK KIZI dedi ki...

peçeteler çok tatlıymış canımm çok beğendim :) bende de aynı dert var yılboyu elimde hep peçete düzenli ilaç kullanımı filan çok zor bir durum Alah bize yardım etsin :)

Aycelce Hayat dedi ki...

pembe mor alg ; tenküü

Boşnak kızı ; ilaç kullanmıyorum ben hasta olmadıkça alerjik benimki , ama peçete ayrılmaz parçam onsuz asla :)

Kybele Renkleri dedi ki...

Benri güzel bir ürün severek kullanıyorum. Diğerlerini de güle güle kullan Aysel'cim..

herşey tadında dedi ki...

güle güle kullan canım
bende faranjitim yine sanırım
ama benim burun değil geniz akıntım var o çok kötü birşey
sanada geçmiş olsun yani umarım geçer kronik faranjitin.

sevda s. dedi ki...

Güle güle kulan canım. Peçetelrden bende aldım, çok şirinler :)

Aycelce Hayat dedi ki...

Kybele Renkleri ; teşekkürler canım , ben henüz kullanmaya başlamadım benriyi ama severim kesin.

herşey tadında ; sana da geçmiş olsun canım ama benimki kronik olduğu için geçmiyor canım.

sevda s; evet canım minicik çantaya cebe heryere sığacak kadar küçük :)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

minik kaplara ve peçetelere bayıldım,bu peçeteleri hep paylaşıyorlar bir an önce watsona gitmem lazım:)cicili miniş şeylere bayılıyorum,güle güle kullan canım yine çok tatlı şeyler almışsın:)

Aycelce Hayat dedi ki...

Özlemcim ; bu peçetelerin sadece dışı böyle ,içinde beyaz selpaklar var :) kabı albenili yani anlıcağın

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...