5 Ocak 2013 Cumartesi

HAMİLELİK 22.HAFTA / GİYECEK BİR ŞEY BULAMAMA SENDROMU


Eveeett,günler geçtikçe göbeğim büyüdükçe giysi problemleri artıyor. Şimdiye kadar şununla idare ederim, bu da beni idare eder cümlelerimi geride bırakıp '' hiç bir pantalonum olmuyor giyecek bir şeyim yoohhh'' demeye başladım.Kapanmayan düğmelere uyuz oluyorum. Her hafta alışverişe mi gidilir ya,kus geldi artık alışveriş merkezlerinde dolanmaktan. Kiii daha göbeğim öyle böyle büyümedi iyice büyüyünce napcam ben :S

Ha bu arada penguen gibi paytak paytak yürüyorum sanki. Nasıl bir şeysin sen annecim ya, kırıta kırıta yürüdüğümüz günler son buldu :)

Bebeğime seslenişim ; Prensesim; benim yediklerimden fazlasıyla al yetmiosa benim depodan da al , sen sağlıklı ol da ben dombak dombak gezerim hiç problem değil. 


RESİM ; GOOGLE GÖRSELLERİNDEN ALINTIDIR.



7 yorum:

the bircan dedi ki...

AYSELCİM DÖRT AYDIR YOKUM BLOGDA :) ALLAH KUCAGINA ALMAK NASIP ETSIN TAKMA SORUN YAPMA İÇİNDEN CIKACAK DUNYADA HICBIRSEYLE DEGSEMIYECEGIN BIRSEY OOO MUTLULUKLAR SEVGILER :)

AtolyeKedi dedi ki...

Yaşasın alışveriş yapmak :)

Canım, benim bir arkadaşım koyu bir kahve rengi arkadan bağlamalı jile diktirmişti içine renk renk bady ile kullanıyordu, birde beli lastikli bir pantolon diktirmişti arada da onu giyiyordu ve bütün hamileliğini neredeyse o jile ile geçirdi ama çokgüzel değerlendirdi takısı ojesi saç bantı her badyde farklıydı beni o kadar etkilemiştiki her gün başka görüyordum. Hamilelik idolum oldu. Çokta masraf yapıp çok şey almaya gerek yok bence nasıl olsa geçici bir dönem.... Allah yardımcın olsun,içinden ne geliyorsa öyle davran özet olarak, en genç en güzel Anne adayı

herşey tadında dedi ki...

canım öyle her hafta kıyafet almana gerek yok biliosun ben bebeciydim birsürü hamile arkadaşım oldu ben bu konuda gerçekten deneyimlemiş biri olarak sana tavsiyem eşinide al bir gün balçovadaki agora alışverişmerkezine git orda gebe die bir dükkan var orda çok güzel genişleyen pantolonlar etekler var benim kuzen 5.ayda aldı 9ay sonuna kadar düğmeleri değiştire değiştire giydi şimdi 2.ye hamile yine giyiyor
fiyatlar normal çok uçuk değil
en azından 1kere alcaksın benden bukadar sevgiyle kal;)

siyahkuğu dedi ki...

Olsun ama düşünsene minnak bir mucize gelecek dünyaya ,Ben heyecanlarına ,mutluluklarına tanık olacağım için çok şanslı saydım kendimi.
Sevgiler.

Aycelce Hayat dedi ki...

the bircan ; hoşgeldin yeniden, doğru aslında bizim en büyük mutluluğumuz ama giyecek bir şey bulamamak da çok fena ya :))

Atolye kedi; tatlım aslında br çok alternatif var ama mevsim kış havalar da soğuk olunca kat kat giyinmek gerkiyo bir de ben çok üşüyorum, rahatlığa da önem veriyorum taytlarım çok rahat ama onlarla da üşüyorum ondan problemim :S


herşey tadında; biz de yakında çıkıcaz canım hamile taytım var çook rahatım ama havalar iyice soğuduğu için,yetmiyo, gebe'yi internetten takip ediyorum ama bence fiyatları lcw ya göre falan pahalı lcw bana en iyisi geliyor.

siyahkuğu; bloğuma hoş geldin canım, güzel yorumun için de teeşekkür ederim,mutlu ettin beni :)

sevda s. dedi ki...

Canım, kızçen sağlıkla doğsun inşallah :)

Aycelce Hayat dedi ki...

sevda'm inşallah canım inşallaaahh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...