18 Ocak 2013 Cuma

HAMİLELİK 24.HAFTA / KOMBİN


Heyy,selam canlar. 23.ü haftayı geride bıraktık bebeğimizle.Sanırım artık günden güne hızlıca büyüyoruz. Eşin dostun '' Hiç de belli değil göbeğin, aa okadar oldu mu yaa? '' laflarına inat biz büyüyoruz. Gelin bir de bana sorun.Ne giyceğimi şaşırınca anlıyorum büyüdüğümüzü. Paytak paytak pengüen gibi yürümeye de başladım. Dışardan kimin ne gördüğü de umrumda değil,yeterki sağlıklı olalım. İnşallah. + Maşallah demeyi de unutmayın.

Bu hafta öyle belirgin anlatabileceğim ekstra bir durum yok. O yüzden kombin yazısı olsun dedim. Hamilelerin de hayattan geri kalmadığını, nekadar hormonların istilasına uğramış olup kendimizi maymun gibi hissetsek de makyaj yapmaktan geri kalmadığımızı, saçlarımızı taramaya kadar üşenmiş olsak da yeri gelince de maşa da yapabileceğimizi, ve renklerle uyumu da kaçırmadığımızı hala dimdik ayakta olduğumuzu vurgulayalım dedim . Vayy bee, kendi kendine gaz da anca böyle verilirdi zaten :)

Neyse; geçelim kombine ;  klasik hamile kombini ;  *TUNİK ve *TAYT




DİP NOT ;  Bu kış bordo çok moda. Hala gardırobunuzda bordo bir parça yoksa,ona yer açın.

ÇAVBELLA. :)

13 yorum:

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

Waaaaawwww masallah guzelligime rabbim nazarlaRdan korusun prensesinle seni,cok sik olmussun bayildiiimmmm uyum super ciciler guzel manken harika eee daha ne olsun zevkli hatun guzel anne:-)

gonca gp dedi ki...

Maşallahhh maşallahh harika hamile :)
Çok taktir ettim sizi gerçekten herşey bebeğiniz ve sizin için.
Vermek istediğiniz mesaj süper. Bu dönemde hamileler gaz ile çalışmalı ki moralleri yüksek olsun. Çok çok doğru birşey yapıyorsunuz. Hamile olduğumda bu yazınızı aklıma getirmeyi planlıyorum. Ben bıraz mızmızım. :)

Sevgiler...

Serap Tan dedi ki...

ay yerım ama ben senı yaa! mınık tatlı bebısını de severım cookk!

Olmadı Baştan dedi ki...

çoook güzel olmuşşşşş :)

asude glaze dedi ki...

Cnm hamilelik sana çok yakışıyor, inşallah bebişini sağlıkla mutlulukla kucağına alıdığın zamanların da postlarını görürüz hep beraber:) öpüyorum,
StyleGlaze'de yeni posta!

Selma's world dedi ki...

bu ne şiklık cnm. maşallah.

Aycelce Hayat dedi ki...

Özlem ; :)))) iltifatlarını yirim :) çok teşekkürler.


gonca gp ; aynen canım gazsız olmuyor :))


Serap Tan ; yii :) hepsi senin olsun :)) bebiş de seni öper :)


Olmadı Baştan; Eminecik çok tenküü :)


asude glaze; inşalllaahh, ben de o günleri iple çekiyorum.


Selma's world; teşekkürler canım, senin gözlerin güzel bakmış bana :)

fazi dedi ki...

süper olmuşsun tatlım.

Aycelce Hayat dedi ki...

fazi; teşekkürler canım.

herşey tadında dedi ki...

maşallah sana
karnın gerçekten çok şirin ;)
çok yakışmış hele tayta bayıldım

tubitos dedi ki...

çok şık bir kombin olmuş ben de şıklıktan ödün vermemeye çalışıyorum ama kışın hamile olmak daha zor ya güzel bişeyler bulmak için çok dolaşıyorum bi de benim göbek şimdiden kocaman oldu senin maşallahın var

Zeps World dedi ki...

23 hafta olmasina ragmen gobegin hic yok bebis iyi saklaniyor :))

Aycelce Hayat dedi ki...

herşey tadında; kemeraltından aldım canım taytı, gerçi her yerde satılıyor şu aralar bu taytlar.

tubitos; evet kışın kat kat giyiniyoruz ya ben de sevmiyorum böyle, ilkbhar gelse de tril tril dolansak.

Zeps World; aslında var göbeğim de beklenenden daha iyi saklıyorum sanırım :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...