25 Ocak 2013 Cuma

HAMİLELİK 25.HAFTA // ŞEKER YÜKLEMESİ


Bugün doktor kontrolümüz ve aynı zamanda şeker yüklememiz vardı. Resimde gördüğünüz kalbiniz kadar temiz bembeyaz 75 gr'lık şeker dolu sıvıyı içirip şekerinize bakılıyor. Hatta merak eden anne adayları varsa onlar için ayrıntıyla anlatıyım ; Öncelikle sabah erkenden AÇ KARNINA gidip kan veriyorsunuz.Sonra bu şekerli suyu içtikten 1 saat sonra tekrar bir kan veriyorsunuz.Sonra bir saat kadar daha aç bekleyip 3.kez kan veriyorsunuz ki bu kollarınızın delik deşik olduğu anlamına geliyor :) Korkutıyım biraz sizi .:)) Neyse 3.kez kan verdikten sonra işlem tamam sonuçları bekliyorsunuz..Tabi önce mideye güzel bir ziyafet çektirmek lazım saatlerce aç mı kalıncak canım!!

Açlık tokluk demişken bir önceki kontrolümden bugüne yani bir ay boyunca benim evdeki tartımda 2 kilo farketse de doktorumun düzenli ölçtüğü tartıda 4 kilo aldığım ortaya çıkarak doktorumun gözlerinin pörtlemesine sebebiyet verdim :)) Allahtan boyun var göstermiyorsun AMAA dikkat et dedi.  Boyuma bir kez daha teşekkür ediyorum :))

Dipnot;sonuçlarım temiz çok şükür. Hep söyledim yine söylüyorum Allah isteyen herkeze nasip etsin inşallah. Bekleyenleri de sağlıkla kavuştursun.

5 yorum:

Çaçaron Blog... dedi ki...

amin canım..:)

ömür inandı dedi ki...

sağlıkla doğar inşalah bebeğiniz:)takipteyim..
bende beklerim omurinandi.blogspot.com sevgiler

Adsız dedi ki...

Canıımmm ya yisinlerr boyunu p0Sunu senınn bencedee Can bogazdan gelirr yii gitsin iç gitsin :)))
zor iş yalnız şu bebiş işi delik deşik falan gerçi severim ben iğneyii astım olduğum ıcın sık sık alerjıden iğne yedim cocukken cok iyi hastalanırdım hee..
Fazlada yime ama kızz daha fazla pörtletme adamın gözlerini yazıktır bebiş korkmasın hem :))...
YazaR:mAtruşka

sevda s. dedi ki...

Hadi gözün aydın o zaman :) Sonucun iyi çıkmasına sevindim :)

Aycelce Hayat dedi ki...

Çaçaron Blog ; saol canım

Ömür ; teşekkürler canım, bloğuma hoşgeldin

Matruşka ; sana da geçmiş olsun canım,kan aldırmaktan hiç bir çekincem yok da iğne vurulmaktan hiç hoşlanmıyorum. şimdilik bir tetanoz durumu var inşallah başka da iğne çıkarmazlar başıma :)

sevda ; canım benim, çook teşekkür ederim.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...