11 Ocak 2013 Cuma

KENDİ YAPTIĞIM OJE DESENLERİM / NAIL ART

Bir zamanlar fazlasıyla kafa patlattığım saatlerimi harcadığım nail art olayına şu sıralar lafta yine sarmış icraatta bir halt yapmamış ben ; sizlere önceden yapmış olduğum desenleri gösteriyorum.İlham alınabilinir,yapılabilinir ama emeğe saygı beğenilerinizi de yorumla belirtirseniz pek bi sevinirim :)

BAKALIM HANGİSİNİ EN ÇOK SEVECEKSİNİZ?
(Bu arada aşağıdaki görsellere eklemediğim desenlerimi de bloğumun arama panelinde nail art olarak aratırsanız bulabilirsiniz)



































24 yorum:

pembe mor alg dedi ki...

yuh dedim yeteneğe bak

Makyajlı Haller dedi ki...

Vallahi bunları yapmak sabır ister herhalde. Hadi sol eline yaptın diyelim de sağ eline nasıl yapabiliyorsun, bravo yani. Hepsi birbirinden güzel olmuş :))

Aycelce Hayat dedi ki...

pembe mor alg ; :)))) ne doğal bir tepki, sağol ozaman :)

Makyajlı Haller; evet canım sabır gerekiyor kurumalarını beklemek ölüm. sağ elime genelde yapmıyorum :))) yapamıyorum daha doğrusu .yapabileceğim desenlerle çizgiler falan çekiyorum boş gözükmesin diye

özlem ce dedi ki...

Süpersin, ben bir ojenin kurumasına sabredemiyorum bazen, sen neler neler yapmışsın. Hepsi çoook güzel. Sabrına sağlık :D

Aycelce Hayat dedi ki...

özlem ce ; çok teşekkürler beğenmene sevindim canım :)

Serap Tan dedi ki...

ayselcimm hepsı cok tatlı hele karpuzlu olan cok orjinal:)
tatlım ben az once cok buyuk bı hata yapıp bloga yazdıgın yorumu yayınla yerıne sil mişim:((( telefonda oyle oldu dokunmatık ya gerıyede alamıyorsun kusura bakma nolur hatta bı daha yaz kuzum :(
opuyorum kocamannn

herşey tadında dedi ki...

kızın çok şanslı böyle becerikli bir annesi var maşallah diyelim;)
kimbilir sen onu nasıl süslüceksin gerçekten düşünemiyorum kız çocuk süper birşey tabi en başta yine sağlıklı olsun da.. diyoruz ama herşey çok güzel olcak ben seni hiç tanımayan biri olarak bile eminim bundan

Matruşka dedi ki...

vavv harika olmuşş hepside harikalar canım başarılar :)

öznur dedi ki...

bana marifetli diyenede bak hele hepsi birbirinden güzel olmuş bebek doğuncaya kadar yap yapabildiğin kadar doğduktan sonra biraz zor yaparsın artık:))))

Aycelce Hayat dedi ki...

Serabım; hiiç önemli değil canım, yine yazarım ben sana :)

herşey tadında ; canımm ne güzel şeyler yazmışsın ,çok seviniyorum böyle olunca, kızımız ah bi doğsun sağlıkla da süsü en sona düşünüyorum :)

Matruşka; teşekkürler canım, beğenmene sevindim,

öznür ; ablam ya yok ben senin eline hayatta su dökemem.

cicileydi dedi ki...

çok şirin çok hoş olmuşlarr
ellerinize sağlık

Aycelce Hayat dedi ki...

cicileydi; beğenmene sev,ndim, teşekkür ederim.

Aydan Yumrukcu dedi ki...

Hepsi birinden guzel ve ozenli olmus,emegine saglik canim:)) Ama perili pembeli olan favorim diyorum :))

Aycelce Hayat dedi ki...

Aydan Yumrukcu; canım teşekkürler :)periliyi ben de çok sevmiştim ama baya uğraştırdı :)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

Canim hepsinde ayri bir emek var hepsi birbirinden guzel bosuna nail-art ikonu demedim ben sana:-) super yapmissin ya hepside zevkli desenler bebek ayagi videosunu unutma sekerim bide cupcakeli bir videoda eklesen ah ne guzel olur bayildim onada ne cok sey istedim bende hamis hamis basinin etini yedim:-) ama bende yapmak istiyoruuuuuuum:-)

Aycelce Hayat dedi ki...

Özlemim ; denedim videoyu çektim hatta ama beğenmedim sildimm, çünkü laptop kamerasından video çektiğim için deseni göstermem çok zor oluyor ekrana elimi tutarken ne yaptığımı göremiyorum , ama daha güzelini denicem olduğunda da sana mail atıcam zaten aklımdasın :)

sevda s. dedi ki...

Çok güzel olmuşlar ama, ellerine sağlık. Çok beğendim bazıları bayağı ince iş onların yaa :)

gonca gp dedi ki...

Waaauwww harikaaa sabrına sağlıkk :)

Aycelce Hayat dedi ki...

gonca; teşekkürlerr :)

Aycelce Hayat dedi ki...

sevda ; evet canım bir zamanlar deliydim :)) ondan öyle .

makyaj kelebeği dedi ki...

cupcake hastası olarak cupcake maniküre bayıldım.Bu arada bana da beklerim.Makyaj kelebeği blogspot.com

Aycelce Hayat dedi ki...

makyaj kelebeği; teşekkürler canım beğenmene çok sevindim :) takipçinim, bu arada hayırlı olsun aramıza hoşgeldin :)

the world is "mine" dedi ki...

ayyy harikalaar :) ellerine sağlık canım

Aycelce Hayat dedi ki...

the world is mine ; tenküüüü :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...