16 Ocak 2013 Çarşamba

LCW YENİ ALIŞVERİŞ

Bu yıl LCW'yı mesken edindim resmen :) Aradığım her şeyi uygun fiyatlara bulabiliyor olmak da cabası.

Bakalım neler almışım ;


Ev botları ;  aklımda hep vardı aslında bu kış böyle bir ev botu almak. Geçen sene aldığım biraz büyük geliyor ve ayağımda kayıp duruyordu, geçen gün Karşıyaka'daki Praktiker'e gitmişken Lcw'ya da uğradık.
Hamile kotu arayışındaydım,buldum da tabi. Ben hiç farkında bile olmadan annem bu cicileri kapmış benim için.. Bu nerden çıktı diyince de millet kapış kapış alıyodu ben de aldım dedi :) Teşekkürler anacım :)


Bu bordo (rengi tam belli olmamış) tunik tam aradğım renk ve uzunlukta,çok ayrıntılı çekmedim yakında bununla bir kombin yazısı gelebilir.


Vee bu da hayalimdeki hamile kotu. Şu güne kadar avmleri talan ettim hamile giyim pantalonlarının paçalarının hepsimi geniş  yada ispanyol olur, umudumu kesmiştim ki bununla karşılaştım. Çok da şanslıyım tam burda da yok diye çıkcakken görevli askıya bıraktı. Tam da bedenime göre olunca son kotu ben almış oldum. Rahata kavuştum artık dışarı çıkarken düğmeleri gevşetmekten de kurtulmuş oldum :)

13 yorum:

NİMO =) dedi ki...

Bende sezon sonu alışverişlerine bayılıyorum bu sıra benimde dolabım doluyor. LCW gidemedim ama daha güle güle kullan cicilerini şekercim :)

pembe mor alg dedi ki...

bende lcv nin hamile kıyafetlerine bayılıyorum şimdiden alasım var valla
hatta bazılaı için alıp daraltsammı diyorum
öperim ikinizide:)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

Cok guzel ciciler almissin canim hepsini iyi gunlerde kullan ayrica annelerimizide allah basimizdan eksik etmesin birtane onlar yaaa:-) ev botlari kisin cok iyi oluyor hemde guzel duruyir benimde ayicikli kocaman bir ev pandufum var sicacik tutuyor resim eklerim ama bu tarzda almayi istiyorum ne kadara aldin canim hamile kotuda cok iyi oluyor ama son aylarda inan onunla bile rahat edememistim en rahati tayt oluyor yazinda elbise pufur pufur:-) bende masa basi iste calisiyordum ve surekli oturdumuz icin bi zaman sonra kotuda terk edip tayta donersin yine:-) tunikde sezonun moda rengi he biliyon valla isini:-) zevkli hatun:-)

Adsız dedi ki...

H & M de dar hamilelik pantolon ları çok bulunuyor! Orda kesin bulursun!
Almanya'dan bir takipçin :)

sevda s. dedi ki...

Güle güle kullan aldıklarını :)

Aycelce Hayat dedi ki...

Nimo; şimdi lcw 14 şubat koleksiyonu hazırlamış ona gidersin, ben de göremedim ama netten gördüğüm kadaryla güzel parçalar var.


pembe mor alg; :)))))) küçük bedenleri de var canım deneyerek üstüne göre olanları da bulabilirsin ama ne gerek var ,hamile olunca bol bol bakıcaksın zaten:)


Özlemcim; botlar 17 tl di. çeşitleri hatta daha gzelleri bile var. şimdi kış ya taytım altta üzerine eşofmanlar ya da kotlar giyiyorum işte ama havalar ısınınca kesinlikle benim de tercihim tayt olcak, zaten önceden beri vazgeçilmezim.


Adsız; teşekürler canım bilgin için ama evime en yakın avm'de h&m yok malesef o yüzden olanlarla yetiniyorum.

Aycelce Hayat dedi ki...

sevda s ; canım çook teeşekkür ederim.

Düş Kızı dedi ki...

Ev botları çok tatlıymış :)
Güle güle giy, ısıtıversin ayaklarını sıcacık :))

Aycelce Hayat dedi ki...

Düş Kızı; teşekkürler canım :)

the world is "mine" dedi ki...

canım hamile kıyafetlerimi bende oradan aldım dar paça hepsi. hatta millet bu göbekle nasıl hala eski pantalonlarını giyiyosun diyo bende göbeğimi gösteriyorum yani o kadarki tipik hamile kıyafetleri gibi değiller. ben Optimumdakinden almıştım bolca renk ve seçenek vardı tavsiye ederim :)

Aycelce Hayat dedi ki...

the worl is mine ; ben yeni yeni bakmaya başladım canım panatalonlara , bana hep geniş paça denk geldi ama geçen karşıyakadaki mağazada renk renk gördüm ben de dar paça, aklımda onlardan almak da var. çook rahatlar.

Bushe dedi ki...

Hamile misin? tebrikler.
cicilerini de güle güle giy

Aycelce Hayat dedi ki...

Bushe ; teşekkürler 6 aylık hamileyim

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...