27 Ocak 2013 Pazar

MİM-LENDİM

Blogger arkadaşım BEĞENDİĞİM HERŞEY(HERŞEY TADINDA) beni mimlemiş.
Teşekkür edip hemen başlıyorum ;


*Şu an olsa sevinirim ; Bebeğimiz kucağımda olsa :) çok mu çok sevinirim.

*Şimdi orada olmak vardı ;  İtalya. Yıllar önce gitmiştim ve bir dahaki gitmek istediğim ilk yer yine İtalya. Şimdi orda olsam pizza yesem mesela. (Hemen mideye bağladım olayı) :)

*Nerede o eski günler ; .Ben böylee çook iyiyim  MAŞALLAH :)

*Neleri özlüyorum ; Annemi ve babamı çok özlüyorum. Alışkınım aslında uzaklığa ama bukadarı faazla :)

*Çok severim ; *Köpekleri inanılmaz severim.Şu finolar hariç.Küçükken paçoz bir fino tarafından ısırıldım da       :)                      
                         * Tatlıya bayılırım. Yemek vermeseniz de olur .
                         * Nescafe'Ciyim.
                         * Sessizliği de ayrı severim.

*Nefret ederim ;
*Salak yerine konmaktan
                          *Bir halt olduğunu sanıp artist artist dolanan tiplerden
                          * Ne yapmam gerektiğinin diretilmesinden
                          *İşime karışılmasından

*Bugünlerde en çok dinlediklerim ;  Müzikle çok aram yok.Türkçe dinliceksem Rap tercih ederim desem :)
 Rap'Te de Sagopayı tek geçerim.Yabancı dinliceksem de Fenomeni açar şansıma ne çıkarsa dinlerim.

*Şimdiki ruh halim ; Karmaşık..


Dileyen her arkadaşım bu mimi yapabilir.


                                                          

1 yorum:

herşey tadında dedi ki...

canım ellerine yüreğine sağlık
çok güzel olmuş valla;))
nefretlerimiz hemen hemen aynıymış;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...